Rodzice, którzy przyprowadzili swojej dzieci na casting nie spodziewali się tego, co ich czekało. Żeby nie psuć Wam oglądania tego nagrania, nie piszemy już nic więcej.
Zobacz również
PS
Listopad dzięki Movember (Wąsopad) to miesiąc świadomości na temat męskiego zdrowia. Przypominamy przy tej okazji również polską, lokalną akcję #łapjaja.
Reklama dnia: #łapjaja, czyli jak złapać raka za jaja
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Jak pisać o zmaganiu z chorobą, zwłaszcza jeżeli dotyczy dzieci? W jaki sposób motywować ich do starań, dawać nadzieję na wyzdrowienie? SickKids postanowiło pokazać, że proces leczenia to walka, a mali pacjenci to z kolei dzielni wojownicy.
W spocie nie ma miejsca na rozczulanie się nad sobą czy łzy. Jest za to pot, krew, gniew i żądza pokonania przeciwnika. Mali pacjenci są jak żołnierze, wojownicy, bokserzy czy zapaśnicy, a wszystko przy rytmach ostrego rapu.
Zobaczcie sami:
PS 3
Wesoła z pozoru reklama Sos Wioski Dziecięce wzruszy niejednego twardziela. Tutaj także nie wszystko jest tym, czym wydawałoby się na początku.
PS 4
Sprawdźcie inne kampanie, które pokazywaliśmy w cyklu Reklama dnia.