Kreacja, za którą odpowiada Holo Group – Iskry Digital, to klasyczny… cringe (z viralowym potencjałem). Znany i lubiany „dziwny pan ze stocka” (Harold) z przymrużeniem oka – w ramach (nie) naukowych badań – poleca kanapki: albo na bazie bułki, albo na bazie bagietki. Hasła? Również z przymrużeniem oka.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem: mega format na budynkach (Rondo ONZ, Plac Grzybowski, Plac Bankowy, Tamka, itd.), ekrany w metrze i tramwajach, citylighty i plakaty, ekran LED przy Dworcu Centralnym, internet (SoMe), lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (ponad 100 lokalizacji). Akcja skierowana jest do pracowników biur, studentów, uczniów. Innymi słowy, do wszystkich tych, dla których ważna jest kanapka w przerwie (od pracy lub nauki).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Partnerami kampanii są: Glovo, Rodowita z Roztocza, La Lorraine, Aryzta.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing