E-book fashion e-commerce – specjaliści o dobrych praktykach

Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online?
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o… fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online” przygotowanym przez SAMITO.

Dlaczego akurat branża fashion?

W świecie e-commerce branża mody to jeden z największych i najszybciej rozwijających się obszarów. Klienci chętnie kupują ubrania i dodatki, a kolejne sklepy próbują przyciągnąć użytkowników właśnie do siebie. Dostępność sklepu z dowolnego miejsca i urządzenia, możliwość robienia zakupów o dowolnej porze, a nawet niska cena produktów – to mają już wszyscy. Konkurencja jest tak duża, że coraz bardziej liczy się doświadczenie konsumenta (customer experience) – to nowy, silny wyróżnik! Dlatego autorzy e-booka skupili się na konkretnych wskazówkach dopasowanych konkretnie do specyfiki sklepów fashion.

Czego dowiesz się z tego e-booka?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Przeczytasz o tym jakie są różnice między platformami sprzedażowymi i na zwrócić uwagę wybierając najlepszą opcję dla sklepu fashion.
  • Podpowiemy o czym musisz pamiętać przygotowując prezentację ubrań i dodatków – o zdjęciach i opisach, które sprawiają, że klient chce kupić właśnie „ten” produkt.
  • Przejdziemy razem przez całą ścieżkę zakupową i pokażemy, które pozornie drobne elementy mogą decydować o tym, że klient sfinalizuje transakcję.
  • Opowiemy o rozwiązaniach, dzięki którym można efektywnie budować relacje z klientami, o segmentacji, o personalizacji i o kanałach komunikacji.
  • Wskażemy narzędzia do wspierania sprzedaży w branży mody, kiedy sprawdzą się kampanie onsite, co zyskujemy dzięki silnikowi rekomendacji, jak efektywnie korzystać z powiadomień push?
  • Zidentyfikujemy potencjalne problemy związane z promocją na Instagramie i podpowiemy jak w pełni legalnie repostować w tej aplikacji.

Dla kogo jest ten e-book?

  • Dla właścicieli i menedżerów sklepów z modą online,
  • Dla tych, którzy dopiero planują sprzedaż w internecie,
  • Dla specjalistów fashion e-commerce,
  • Dla wszystkich zainteresowanych tematyką e-handlu.

E-book można pobrać za darmo tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerzy e-booka: Ideacto, Kancelaria Snażyk Korol Mordaka sp.k., Performance Academy, Velocity, Wearfits

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Patroni medialni: NowyMarketing, E-commerce w Praktyce, Fashionbusiness.pl, IAB Polska, Instytut Prawa Mody, Izba Gospodarki Elektronicznej, sprawny.marketing.