Od początku istnienia branży e-commerce odnotowujemy jej stały, szybki wzrost. Rok 2020 jest jednak dla niej wyjątkowy. Sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, że rozwój e-handlu niesamowicie przyspieszył. W ciągu kilku minionych miesięcy branża odnotowała skokowe wzrosty. To, co do tej pory zajmowało lata, wydarzyło się ciągu tygodni.
Takie tempo to duże wyzwanie dla branży e-commerce, ale przede wszystkim ogromna szansa. Pojawiają się nowi klienci, którzy dotychczas nie mieli styczności z zakupami online, a stali bywalcy e-sklepów kupują coraz więcej i coraz częściej, w tym rzeczy, które do tej pory kupowali wyłącznie w sklepach stacjonarnych.
Zobacz również
Przygotowując naszą publikację, chcieliśmy dać naszym czytelnikom wartościowe treści, które pomogą im w rozwoju ich biznesów. W jednym miejscu zebraliśmy artykuły ekspertów, liderów w swoich dziedzinach, którzy e-commerce znają od praktycznej strony i pracowali na sukcesy wielu e-sklepów. Jeśli poszukujecie skutecznych rozwiązań lub macie jakieś pytania, nie wahajcie się z nimi skontaktować.
POBIERZ EBOOK
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Głównym partnerem publikacji jest PKO Bank Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami poszczególnych działów są:
Allegro – Marketplace
Allegro to polska platforma handlowa posiadająca dużą i lojalną bazę klientów, którzy mają dostęp do produktów oferowanych przez ponad 117 tys. firm (stan na koniec czerwca 2020 r.) Strona Allegro.pl jest odwiedzana przez około 20 mln osób miesięcznie (źródło: Gemius), co odpowiada ponad 60% ludności Polski powyżej 16 roku życia. Marka Allegro jest wyraźnie kojarzona z zakupami internetowymi – większość konsumentów rozpoczyna poszukiwania produktów na Allegro.pl (Źródło: IRCenter).
GetResponse – E-mail marketing
GetResponse to narzędzie do email marketingu i zarządzania kampaniami online. Pomaga tworzyć targetowane listy subskrybentów, wysyłać newslettery, video emaile i kampanie followup. Wysyłaj wiadomości o responsywnym designie, korzystaj z marketing automation, setek szablonów, kreatora landing pages oraz narzędzi do analiz i statystyk.
Shoper – Stworzenie e-sklepu
Shoper to najpopularniejsze w Polsce oprogramowanie dla sklepów internetowych gotowe do wynajęcia. Dostarczamy kompleksowe narzędzie do sprzedaży online: z własnym zapleczem technicznym, płatnościami online oraz pełną obsługą kampanii produktowych w Google i na Facebooku.
Thulium – Obsługa klienta
Thulium to oparte na chmurze rozwiązanie call center, w którym obsłużysz wszystkie kanały kontaktu – telefon, e-mail, helpdesk, czat, messenger. Poznaj komunikację omnichannel, by obsługiwać klientów szybciej i wydajniej.
Spis treści
- Sklep internetowy zaprojektowany pod sprzedaż produktów, a nie samego systemu? Zobacz, co dziś oferuje Shoper
- Rozbuduj gotowca, czyli jak i z czym integrować sklep internetowy, żeby sprzedawał lepiej
- Jak analizować rezultaty wysyłek newsletterów?
- Jak stworzyć skuteczny newsletter – kilka wskazówek od praktyka
- Sam czat i telefon na stronie to jeszcze nie obsługa klienta – o tym jak budować procesy obsługi w ecommerce
- E-commerce w 2020 roku. Nie wystarczy „być”, żeby „żyć”
- Zadbaj o konwersję w sklepie internetowym, czyli co zrobić, żeby zwiększyć przychody
- Gdzie kończy się content marketing a zaczyna SEO, czyli co musisz wiedzieć, aby tworzyć treści przyjazne wynikom wyszukiwania
- Social Media i E-commerce – nierozłączny duet
- Tego trendu nie da się już zatrzymać – BLIK najchętniej wybieraną metodą płatności w e-commerce
- Jak zacząć sprzedaż na Allegro?
- Od dropshippingu do własnych produktów. Leszek Włodarek z ToolBox opowiada, jak Allegro pomogło mu zaistnieć
- Rok 2020 należy do Amazon. Kolejny może należeć do Ciebie
- Fulfillment, czyli skuteczny sposób zarządzania operacjami logistycznymi e-sklepu
- Jak wybrać partnera do obsługi logistycznej e-sklepu
- Sklep internetowy zgodny z prawem
- Zakładasz swój pierwszy biznes? Możesz dostać korzystne „Wsparcie w starcie”