KATEGORIA BRANDINGOWA
W tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży
Zobacz również
Odkrycie Roku
- małe sklepy: hurtowniasportowa.net
- średnie/duże e-sklepy: wyróżnienie dla Kwiatowyogród.pl.
Sukces roku
- małe sklepy: DeeZee.pl
- średnie/duże e-sklepy: ZłoteWyprzedaże.pl
Innowacja roku
- małe sklepy: DeeZee.pl
- średnie/duże e-sklepy: Sarenza.pl
Kampania Roku
- małe sklepy: wyróżnienie dla Sklep Kaligraf
- średnie/duże e-sklepy: wyróżnienie dla ANSWEAR.com
KATEGORIA SPRZEDAŻOWA
W tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży.
Strona Roku
- małe sklepy: Sklep Converse
- średnie/duże e-sklepy: ANSWEAR.com
Strona Przyjazna Klientowi
- małe sklepy: DeeZee.pl
- średnie/duże e-sklepy: Cyfrowe.pl
Przełamanie Nieufności
- małe sklepy: Balladine
- średnie/duże e-sklepy: ANSWEAR.COM
Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta
W tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online.
- małe sklepy: AleDobre.pl
- średnie/duże e-sklepy: empik.com
Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing był patronem medialnym konkursu.