E-commerce w praktyce

20-21.09.2017. w Hotelu Hilton w Warszawie BMS Group organizuje spotkanie poświęcone zagadnieniom e-Commerce. Wydarzenie będące pierwszym tego typu w branży, które w całości zostało stworzone przez praktyków.
O autorze
1 min czytania 2017-07-17

Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 40-stu osób. Dedykowane jest stricte in-house managerom, z top managementu. Pojedyncza prelekcja będzie trwała około 60 minut, z przeznaczonym czasem na dyskusję.

Prelekcje wygłoszą managerowie wyższego szczebla z takich firm jak: PepsiCo, eMAG, Sobiesław Zasada Automotive, Orange Retail, Kazar Footwear, Virgin Mobile, Tous Polska, Lechia Gdańsk, Price Waterhouse Coopers, bdsklep.pl, SIG.

Celem organizatorów podczas dwóch dni, będzie pokazanie przekrojowo świata promowania marki w sieci wewnątrz dużych organizacji. Omówione zostaną szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Podział spotkania na sekcje tematyczne umożliwi uczestnikom dobór tematów zgodnie z własnymi potrzebami.

Dodatkowo, po pierwszym dniu, odbędzie się spotkanie integracyjne w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowy program wydarzenia

Słuchaj podcastu NowyMarketing