Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 40-stu osób. Dedykowane jest stricte in-house managerom, z top managementu. Pojedyncza prelekcja będzie trwała około 60 minut, z przeznaczonym czasem na dyskusję.
Prelekcje wygłoszą managerowie wyższego szczebla z takich firm jak: PepsiCo, eMAG, Sobiesław Zasada Automotive, Orange Retail, Kazar Footwear, Virgin Mobile, Tous Polska, Lechia Gdańsk, Price Waterhouse Coopers, bdsklep.pl, SIG.
Zobacz również
Celem organizatorów podczas dwóch dni, będzie pokazanie przekrojowo świata promowania marki w sieci wewnątrz dużych organizacji. Omówione zostaną szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Podział spotkania na sekcje tematyczne umożliwi uczestnikom dobór tematów zgodnie z własnymi potrzebami.
Dodatkowo, po pierwszym dniu, odbędzie się spotkanie integracyjne w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.
Szczegółowy program wydarzenia
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing