E-commerce w praktyce – poznaj 51 lekcji skutecznej sprzedaży online

Szukasz sprawdzonych sposobów, dzięki którym usprawnisz swój sklep internetowy? 6 grudnia br. ukazała się na rynku książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”, czyli praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

Książka E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online to publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji o e-handlu. Do współpracy zaproszono właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy.

Cennymi radami dzielą się m.in.: Justyna Dziegieć, Jakub Gierszyński, Wojciech Herra, Cyprian Iwuć, Marcin Janczewski, Adam Jankowiak, Mateusz Juja, Rafał Mróz, Mariusz Serafin, Tomasz Serafin, Wojciech Tomaszewski, Paulina Wardęga, Konrad Zach i Wojciech Zięba.

Kalejdoskop polskiego e-handlu

Ciekawe inicjatywy, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają reprezentanci sklepów internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż: AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, CzasKawy.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl. W publikacji pokazano, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

51 praktycznych lekcji e-commerce

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorzy – praktycy – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów. Ikomersiaki odpowiadają na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków, m.in.:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?
  • Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
  • Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
  • Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
  • Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
  • Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
  • Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?
  • Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B?
  • Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?

Partnerem publikacji jest imoje od ING Banku Śląskiego – pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych dostarczane przez bank.

– Polacy w zawrotnym tempie zwiększają wydatki na zakupy w internecie. Nie dziwi więc, że równie szybko przybywa nowych e-sklepów, które szukają drogi do klienta. Dzielenie się wiedzą sprzyja popularyzacji dobrych rozwiązań, a w konsekwencji zadowoleniu klientów i rozwojowi rynku e-commerce. Dlatego wspieramy takie inicjatywy, jak ta książka. Za wiedzą w niej zawartą stoi praktyka – doświadczenia i sukcesy rynkowe polskich e-sklepów, co czyni ją szczególnie cennym źródłem inspiracji. To konkretna, a zarazem bardzo wszechstronna lektura dla tych, którzy chcą osiągać lepsze wyniki w sprzedaży online – mówi Anna Karczewska z ING Banku Śląskiego.

NowyMarketing jest patronem medialnym książki.