– Zaangażowanie odbiorców jest jednym z ważniejszych czynników, które sprawiają, że content marketing to skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż. Widzimy tę korelację w każdej kampanii jaką realizujemy i chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami. Do udziału w webinarze zaprosiliśmy naszych kolegów i partnerów, którzy na konkretnych przykładach zrealizowanych przez nich projektów pokażą, jak wielką rolę odgrywa zaangażowanie odbiorcy z ich perspektywy – mówi Błażej Soniewicki, managing partner E-Contenta.
Prelegenci CONTENT SELLS:
Zobacz również
- Radosław Małyska, head of digital strategy w Spark Foundry, który opowie o tym, jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page.
- Wojciech Jeznach, VP sales i współwłaściciel Fantasyexpo z prezentacją na temat kampanii skierowanych do graczy i fanów e-sportu.
- Błażej Soniewicki, managing partner E-Contenta z prezentacją „Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników”.
Spotkanie poprowadzi Anna Zimecka, project director SAR.
Rynek komunikacji marketingowej jest dziś zdywersyfikowany i rozproszony, stąd nasza inicjatywa, której celem jest stworzenie przestrzeni, w której możemy się spotkać, poznać, wymieniać doświadczeniem, wiedzą, a także budować współpracę.
– Wierzymy, że branża marketingowo – komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji w biznesie i komunikacji. SAR zrzesza dużą grupę firm i stara się pomagać im w wymianie doświadczeń i wiedzy. To wydarzenie jest jednym z takich działań, podobnie jak startująca w tym roku szkoła Innovation Camp, która ma nauczyć efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach – mówi Anna Zimecka, project director SAR.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Szkoła Innovation Camp przygotowała niespodziankę dla wszystkich uczestników wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Webinar odbędzie się 12 sierpnia o godzinie 16:00. Wstęp bezpłatny. Zapisy możliwe są na tej stronie.