„E-mail marketing w sklepie internetowym” to pierwsza na polskim rynku tak obszerna publikacja na temat e-mail marketingu dla e-sprzedawców. Na blisko 150 stronach przedstawione zostały podstawowe zagadnienia oraz praktyczne przykłady wykorzystania e-mail marketingu w działaniach marketingowych i sprzedażowych e-sklepów.
Książka dedykowana jest e-przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii e-mail marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności obecnych działań.
Zobacz również
Z lektury publikacji można dowiedzieć się m.in. jak:
- planować kreację newslettera;
-
budować bazę odbiorców;
-
przeprowadzać segmentację bazy adresowej;
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
-
integrować kampanie e-mail marketingowe z social media;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
reaktywować porzucone koszyki w e-sklepie;
-
dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów;
-
sprawić, by jak najmniej osób opuszczało listę mailingową;
-
wypełnić prawne obowiązki wobec GIODO;
-
zintegrować wiadomości triggerowane ze strategią marketingową i sprzedażową e-sklepu.
Ebook w promocji kosztuje jedyne 19,99 zł i jest dostępny w księgarni serwisu eKomercyjnie.pl w formatach: PDF, ePub i Mobi.