“E-mail marketing w sklepie internetowym” – ebook od GetResponse i Ekomercyjnie.pl

Eksperci e-mail marketingu z GetResponse i redakcja serwisu eKomercyjnie przygotowali kompleksowy poradnik “E-mail marketing w sklepie internetowym”. Teoria, praktyka oraz studia przypadku – łącznie niemal 150 stron na temat e-mail marketingu.
O autorze
1 min czytania 2012-07-02

 „E-mail marketing w sklepie internetowym” to pierwsza na polskim rynku tak obszerna publikacja na temat e-mail marketingu dla e-sprzedawców. Na blisko 150 stronach przedstawione zostały podstawowe zagadnienia oraz praktyczne przykłady wykorzystania e-mail marketingu w działaniach marketingowych i sprzedażowych e-sklepów.

 Książka dedykowana jest e-przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii e-mail marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności obecnych działań.

 Z lektury publikacji można dowiedzieć się m.in. jak:

  •  planować kreację newslettera;
  • budować bazę odbiorców;

    LinkedIn logo
    Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  • przeprowadzać segmentację bazy adresowej;

  • integrować kampanie e-mail marketingowe z social media;

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • reaktywować porzucone koszyki w e-sklepie;

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się
  • dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów;

  • sprawić, by jak najmniej osób opuszczało listę mailingową;

  • wypełnić prawne obowiązki wobec GIODO;

  • zintegrować wiadomości triggerowane ze strategią marketingową i sprzedażową e-sklepu.

 Ebook w promocji kosztuje jedyne 19,99 zł i jest dostępny w księgarni serwisu eKomercyjnie.pl w formatach: PDF, ePub i Mobi.