Współcześni internauci potrzebują czegoś więcej, niż tylko prostych stron. Coraz chętniej wykorzystują nowe media do tego, by odkrywać nowe produkty, dzielić się wiedzą i wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami. Świat e-commerce nie może pozostawać obojętny na tę ewolucję i właśnie dlatego Nokaut.pl postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Jeden portal – różne potrzeby
– Chcemy, żeby Nokaut.pl był postrzegany jako grupa serwisów, naszą ideą jest e-multi mall pełen butików i alejek tematycznych, dlatego powołaliśmy do życia rodzinę specjalistycznych serwisów tematycznych– mówi Wiktor Mazur, wiceprezes zarządu Nokaut.pl. Dodaje też, że bardzo ważna była specjalizacja.
Zobacz również
– Inaczej sprzedaje się bluzkę, a inaczej śrubki. Ponieważ w naszej porównywarce cen można sprawdzić wszystkie produkty, od kabli rozruchowych przez meble łazienkowe, urządzenia biurowe, zabawki dla dzieci po modne ubrania, musimy się różnicować.
Od lipca 2015 r. zespół specjalistów pracował nad stworzeniem nowych serwisów tematycznych. Pierwszym z nich stał się NokautDnia.pl prezentujący najlepsze oferty z największą różnicą cen. Obecnie Nokaut.pl przekształca się w portal, który ma odpowiadać na różne potrzeby wszystkich klientów:
NokautBiznes.pl – dedykowany dla właścicieli firm, przedsiębiorstw usługowych, lokali gastronomicznych. Znaleźć tam można zarówno sprzęt, meble i materiały biurowe, odzież BHP, chemię przemysłową, jak też zabezpieczenia i alarmy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
NokautStyl.pl – stworzony z myślą o tych, którzy chcą dobrze się czuć i wyglądać zarówno w swoim ubraniu, jak i we własnej skórze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NokautRozrywka.pl – pełen atrakcyjnych ofert filmów, książek, gier komputerowych i towarzyskich, a także konsol.
NokautTrening.pl – prezentujący oferty związane z aktywnością ruchową od nart przez urządzenia do ćwiczeń domowych po akcesoria sportowe i wearable devices.
NokautDom.pl – obejmujący grupy produktów designerskich, meble jak również artykuły niezbędne do wyposażenia domu i ogrodu.
NokautElektronika.pl – wszystkie nowoczesne rozwiązania elektroniczne w jednym miejscu: smartfony, komputery, sprzęt audio, oraz innowacyjne AGD.
NokautZdrowie.pl – adresowany do osób przykładających wagę do jakości życia i dbających o samopoczucie, formę i witalność.
NokautMoto.pl – serwis stworzony nie tylko z myślą o kierowcach szukających akcesoriów i części samochodowych, ale także osobach, które pasjonują się majsterkowaniem.
NokautDziecko.pl – miejsce, w którym rodzice mogą porównać oferty sklepów z zabawkami, kosmetykami, mebelkami, ubrankami i wszystkim tym, co może się przydać ich pociechom.
Treści i odkrycia
– Budując tak szeroką grupę serwisów tematycznych chcieliśmy z jednej strony zadbać o naszych konserwatywnych użytkowników, którzy oczekują od Nokaut.pl porównywania cen. Z drugiej strony zależało nam na tym, by zaoferować coś dodatkowego tym, którzy szukają w internecie porad i cennych informacji – przyznaje Wiktor Mazur. Nowe serwisy różnią się zarówno wizualnie (większe zdjęcia, inna forma prezentowania produktów), jak i treściowo. To propozycja skierowana do użytkowników, którzy chcą wiedzieć więcej i mają ochotę odkrywać nowe rzeczy. Jak uzupełnia wiceprezes zarządu Nokaut.pl, nowe serwisy tematyczne w wersji na urządzenia mobilne zostały przygotowane tak, by użytkownicy łatwiej mogli poruszać się po stronach, przewijać treści, porównywać dwa różne produkty wedle własnych upodobań i sprawdzać kolejne oferty oraz rankingi.
– Dążymy do tego, żeby użytkownicy mogli w jak najprzyjemniejszy sposób docierać do zupełnie nowych rzeczy. Chcemy też, by nasi użytkownicy mogli się angażować i wymieniać doświadczeniami – dodaje Wiktor Mazur. Jedną z nowych opcji, które już niebawem pojawią się na odświeżonym portalu Nokaut.pl i w serwisach wertykalnych, będzie możliwość nie tylko porównania cen, ale także przygotowania własnego zestawu produktów i zapytania za pośrednictwem mediów społecznościowych własnych znajomych o opinię. Jednocześnie przedstawiciele Nokaut.pl zapewniają, że to nie jedyne tegoroczne zmiany w ramach działań rozwojowych całej marki.