– Widzimy potencjał dla naszej marki w gamingu, dlatego rozwijaliśmy platformę Wedel Up! którą powołaliśmy do życia w 2018 roku, uczestnicząc w jednym z największych międzynarodowych eventów – Intel Extreme Masters w Katowicach. Liczymy na to, że Zenith skutecznie pomoże nam rozwijać nasze działania gamingowe, uwzględniając wyzwania związane z komunikacją w tym zakresie oraz całościową strategię komunikacji marki – mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager E.Wedel.
E.Wedel w ramach działań z zakresu gamingu był obecny ze swoją strefą na Intel Extreme Masters w Katowicach czy Poznań Games Arena. Ponadto, był partnerem cyklu turnieju Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.
Zobacz również
– Gaming pojawił się w polu zainteresowania wielu marek szukających drogi do innowacyjnych rozwiązań i budowania pozytywnych doświadczeń z konsumentami. Game Lab, bazując na danych, badaniach i szerokich kompetencjach strategicznych agencji mediowej Zenith wspiera klientów w tych działaniach – komentuje Olga Stalewska, gaming strategy lead w Game Lab, Publicis Groupe.
Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku i od tego czasu rozwija i poszerza swoje kompetencje, współpracując z klientami z całego portfolio Publicis Groupe. Ta komórka strategiczna to odpowiedź agencji na rosnący potencjał branży oraz zainteresowanie klientów i partnerów grupy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach