E_misja Interactive 360 agencją Polskiego Związku Tenisowego

Polski Związek Tenisowy powierzył agencji E_misja Interactive 360 (grupa NuOrder) obsługę interaktywną i Social Media meczu Pucharu Davisa Polska – Australia, który odbędzie się w dniach 13-15 września w warszawskim Torwarze.
O autorze
1 min czytania 2013-08-28

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Dużym atutem agencji było doświadczenie zbudowane podczas obsługi PZPN w trakcie trwania turnieju UEFA Euro 2012 oraz po jego zakończeniu.

W zakres zadań agencji E_misja Interactive 360 jest m.in. zbudowanie strony eventu oraz stworzenie wizerunkowego Showreel’a promującego wrześniowe wydarzenie i przedstawiającego kluczowe informacje na temat Związku. Showreel zostanie wykorzystany m.in. w działaniach PR oraz w kampanii wizerunkowej YouTube In-Stream Video.

Ponadto agencja będzie koordynować akcje MMSowe i mailingowe skierowane do członków Związku w całej Polsce.

Działaniami w mediach społecznościowych zajmie się druga agencja z grupy NuOrder – 6ix WoMM & Social Media. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę graficzną Fan Page’a, stworzenie infografik na Facebook’a, a także założenie i moderację profilu Związku na Google +.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto 6ix zajmie się koordynacją wirtualnych spotkań Google Hangouts fanów z zawodnikami reprezentacji, w tym z Jerzym Janowiczem i Łukaszem Kubotem. Agencja poprowadzi również współpracę z blogerami sportowymi i kampanię Online Eksperta, który będzie obsługiwał event na forach internetowych.

Polski Związek Tenisowy założony w 1921 roku zrzesza obecnie 16 związków okręgowych i 310 klubów tenisowych w Polsce. W maju b.r. Prezesem PZT został biznesmen Krzysztof Suski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się