Podczas poprzednich sześciu edycji konferencji ponad 950 uczestników miało okazję zdobyć wiedzę od 54 ekspertów z branży. Tegoroczna edycja zapowiada się równie interesująco. W gronie prelegentów znajdą się znane postacie ze świata marketingu cyfrowego, a mianowicie Paulina Mikuła (Mówiąc inaczej), Zonia i Pioter Jurkowscy (Gdzie Bądź), Cezary Chwicewski (Electrum Up To Date Festival), Mariusz Kapusta (Leadership Center), Wojciech Biendzio (Bien Agencja), Marcin Laskowski (Sempai), Adam Dzieszuta (Attention Maker) oraz Paweł Jankowski (Bien Agencja).
EastMedia to wydarzenie skierowane do przedsiębiorców, przedstawicieli startupów oraz osób zawodowo zajmujących się marketingiem internetowym. Jest to również doskonała okazja dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją wiedzę w zakresie tworzenia angażujących treści i skutecznej komunikacji marketingowej, współpracy z twórcami cyfrowymi, automatyzacji marketingu, nowoczesnych narzędzi marketingowych (AI, Google Ads), zarządzaniu projektami marketingowymi, czy kreatywności w przekazie. Niezależnie od poziomu doświadczenia, uczestnicy znajdą wartościową wiedzę i praktyczne wskazówki, które mogą zastosować w swojej codziennej pracy. To doskonała okazja, by poszerzyć kompetencje i nawiązać cenne relacje biznesowe.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Konferencja EastMedia 2024 zyskała akredytację DIMAQ (międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych), co oznacza, że za udział w konferencji posiadacze certyfikatów DIMAQ będą mogli otrzymać 10 punktów recertyfikacyjnych.
Bilet na konferencję kosztuje 349 zł i obejmuje udział w 4 inspirujących prelekcjach oraz dostęp do dwóch sesji warsztatowych, w ramach których odbędzie się aż 8 różnych warsztatów. Każdy uczestnik będzie mógł samodzielnie wybrać dwa warsztaty najlepiej odpowiadające aktualnym wyzwaniom zawodowym lub obszarom, które chce rozwijać.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
W tegorocznej agendzie znajdą się wystąpienia i warsztaty takich ekspertów jak:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Paulina Mikuła, twórczyni popularnego kanału „Mówiąc inaczej”, która opowie o współczesnej polszczyźnie i zmianach w języku, a także poprowadzi warsztat z pisania prostą polszczyzną.
- Cezary Chwicewski, uznany artysta o wielu talentach, ekspert w dziedzinie promocji i marketingu kultury, który przedstawi case study kreatywnego podejścia do marketingu znanych produktów na przykładzie Electrum Up To Date Festival. Poprowadzi również warsztat z kreatywności.
- Zonia i Pioter Jurkowscy, twórcy kanału „Gdzie Bądź” publikujący w sieci treści podróżnicze od 2016 r., laureaci nagrody Bloger Roku 2020 National Geographic Traveler, poprowadzą prelekcje i warsztat pt. „Jak współpracować z twórcą cyfrowym”.
- Mariusz Kapusta, ekspert zarządzania projektami, przybliży dynamiczne podejście do realizacji projektów marketingowych, łącząc kreatywność i elastyczność z wymagającymi deadline’ami. W trakcie warsztatu rozwinie tematykę wystąpienia. Pokaże, jak radzić sobie z wyzwaniami marketingowymi w sposób dynamiczny, a jednocześnie skuteczny.
- Wojciech Biendzio, właściciel Bien Agencja, który podczas warsztatu pokaże, jak oszczędzać czas i zwiększać efektywność działań marketingowych przy użyciu sztucznej inteligencji.
- Marcin Laskowski, ekspert od marketing automation w agencji Sempai, który podzieli się wiedzą na temat automatyzacji i zwiększenia efektywności działań marketingowych w obszarze e-commerce.
- Adam Dzieszuta – ekspert od contentu video, który podczas warsztatu opowie, jak tworzyć wartościowe treści, które angażują odbiorców bardziej niż idealne ujęcia.
- Paweł Jankowski – specjalista Meta & Google Ads w Bien Agencja, poprowadzi warsztat na temat konfiguracji i optymalizacji Google Ads, obejmujący analitykę, konfigurację konta i mierzalne cele, by zwiększyć efektywność działań reklamowych.
Konferencja EastMedia to wydarzenie, które dostarcza uczestnikom najnowszej wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które mogą zostać natychmiast wykorzystane w codziennej pracy. Organizowana przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny konferencja jest nie tylko świętem e-marketingu, ale także miejscem spotkań kreatywnych i innowacyjnych umysłów z całej Polski.
Nie przegap tej wyjątkowej okazji, by poszerzyć swoje horyzonty, zainspirować się najlepszymi i nawiązać cenne kontakty. Zapraszamy do udziału w konferencji!
Więcej informacji na stronie: https://eastmedia.com.pl
Jak się zapisać? Rejestracja odbywa się online poprzez formularz na stronie zakupu: https://centroom.co/eastmedia.
Portal NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.