EasySend jest doświadczonym graczem na rynku transferów pieniężnych, który rozpoczął swoją działalność wychodząc naprzeciw potrzebom polskich emigrantów w Wielkiej Brytanii w 2006 r. W kolejnych latach firma rozwijała się oferując usługi kolejnym społecznościom, a także klientom biznesowym. W ostatnim czasie kluczowy był rozwój narzędzi cyfrowych, które stały się podstawą oferowanych usług.
– W dynamicznym sektorze fintech nowoczesny marketing jest niemal tak ważny, jak dobra technologia. Podejście Bees & Honey gwarantuje nam, że będziemy nastawieni na biznesowe efekty – powiedział Robert Lewandowski, CEO EasySend.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja Bees & Honey została wybrana w ramach konkursu ofert. Będzie odpowiadała za całość procesu strategicznego, marketingowego oraz komunikację EasySend. Współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2021 roku.