„Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej” – to utwory wybrzmiewające w najnowszych spotach reklamowych marki EB. W każdej z reklam wykorzystane zostały także materiały archiwalne prezentujące zaangażowanych w akcję raperów.
Zobacz również
Spoty zapowiadają wyjątkowe muzyczne wydarzenie – „Projekt TYMCZASEM”, w którym wezmą udział artyści. To kolejny etap komunikacji eventu – wcześniej na rynku pojawiły się puszki z cytatami z utworów czterech raperów.
Wierzymy, że kultura hip-hop jest naturalną przestrzenią do wyrażania emocji towarzyszących okresowi TYMCZASEM – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB. Koncept ten jest ponadczasowy, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy zarówno z raperami, którzy znajdują się w tym okresie, jak i tymi, którzy mają go już za sobą. Artyści wyrażą swoje doświadczenia podczas eventu, który zapowiadamy m.in. przy pomocy emitowanych właśnie spotów oraz puszek z cytatami artystów – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spoty reklamowe emitowane są od 16 lipca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Kampania uzyska także wsparcie w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.