Naszą ambicją jest kompleksowe zaprezentowanie potencjału handlu transgranicznego oraz pozycji marek e-commerce na rynkach międzynarodowych – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs, organizatorka konferencji. Na konferencji gościć będziemy wielu ekspertów, praktyków ecommerce, którzy dokładniej przybliżą specyfikę ekspansji handlu elektronicznego na nowe rynki, a także przedstawią unikalne analizy, badania i case study obrazujące sposoby pozyskiwania klientów poza granicami naszego kraju.
Podczas pierwszego dnia konferencji wystąpi m. in. Diana Daugerd, research analyst z Euromonitor International, która przedstawi dane obrazujące kierunki rozwoju oraz prognozy dotyczące handlu elektronicznego w Europie Środkowo-Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem rynku polskiego. Zaspokojeniu potrzeb cyfrowego klienta szukającego w internecie już nie tylko najniższej ceny, ale również wysokiej jakości usług i doświadczeń oraz wielokanałowości obsługi poświęcona będzie inspirująca prezentacja Ian Jindala, redaktora naczelnego InternetRetailing.net pt. Connecting with the Connected Customer. 10 trends to profit from ecommerce and multichannel in 2014. O umiejętnym wykorzystaniu szans ekspansji międzynarodowej poświęcone będą wystąpienia: Ralfa Wenzla (co-founder and global managing director w Foodpanda) oraz Roberta Schutze, który na przykładzie marki Zalando zdradzi tajniki internacjonalizacji tej globalnej marki ecommerce.
Zobacz również
Czy handel transgraniczny jest czekającą na wykorzystanie szansą dla polskich firm e-commerce? Jak dostosować się do lokalnych uwarunkowań i prowadzić handel zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej? Co należy wiedzieć o specyfice rynków pozaeuropejskich? Między innymi na te pytanie odpowiedzi szukać będą uczestnicy panelu dyskusyjnego: Rafał Brzoska (prezes zarządu, Integer.pl), Przemysław Kowalewski (założyciel Westwing Home & Living Polska), Anna Ostrowska Tomańska (adwokat, managing associate, Kancelaria Prawnicza Deloitte Legal) oraz prowadzący panel Grzegorz Wójcik z Izby Gospodarki Elektronicznej.
Staramy się, aby program naszych konferencji doskonale wpisywał się w potrzeby i oczekiwania właścicieli sklepów internetowych, więc obok przedstawienia perspektywy globalnej, skupiamy się również na przybliżeniu praktycznych rozwiązań pozyskiwania i lojalizowania klientów z uwzględnieniem najbardziej aktualnych trendów w branży – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl. Dlatego też w programie znalazło się wiele wystąpień poświęconych najlepszym praktykom w formie zbioru porad z zakresu konwersji, wysyłki i dostawy towarów, płatności, kampanii i narzędzi google, usability, analityki czy social media marketingu. I – co stało się już tradycją na naszych konferencjach – nie zabraknie też ciekawych przykładów o charakterze lokalnym i globalnym oraz sesji question and answers z udziałem zaproszonych ekspertów.
Na konferencji eCommerce Trends 2014 nie zabraknie także tematów związanych z przyszłością ecommerce, która wg Marcina Łaśkiewicza z Deloitte, budowana będzie na trzech najważniejszych trendach: user expierience, płatnościach mobilnych oraz na internecie rzeczy. Wiele inspiracji i ciekawych przemyśleń zapowiada wystąpienie Tomasza Czechowicza prezesa zarządu MCI Management pt. Budowa champion’ów we Wschodzącej Europie jako droga dla graczy z poza Sillicon Valley.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na konferencji po raz pierwszy zaprezentowane zostaną także wyniki analizy porównawczej gemiusShopMonitor oraz możliwości jej wykorzystania do poprawy efektywności sprzedaży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja Ecommerce Trends 2014 to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży na rynku lokalnym. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.
Bilety na Ecommerce Trends 2014 >
Program Ecommerce Trends 2014 >
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia