Jak podkreśla Ed Sheeran, jego zamiłowanie do sosów nie jest żadną tajemnicą. Kilka lat temu muzyk wypuścił na rynek swój własny ketchup Heinz, a współpraca z marką została przypieczętowana wspólnym spotem. Kolejnym krokiem jest stworzenie linii produktów o nazwie Tingly Ted’s inspirowanej młodzieńczym pseudonimem Brytyjczyka.
– Dużo podróżuję, więc posiadanie w walizce – gdziekolwiek się wybieram – butelki, która może doprawić każdy posiłek, wydawało się dobrym pomysłem. Wiedziałem, że nie chcę stworzyć wodnistego, ostrego sosu, ponieważ zazwyczaj wszystkie one są stawiane na tej samej półce – z innymi przypadkowymi, ostrymi sosami. Chciałem zaprojektować sos, który zajmie to samo dumne miejsce co ketchup – dodaje muzyk.
Zobacz również
Gama ostrych sosów, stworzona przez Eda i jego zespół ekspertów, powstawała przez prawie dwa lata. W efekcie powstała gama dwóch przyjaznych dla wegan sosów: średnio ostry Tingly oraz Xtra Tingly dla tych, którzy chcą maksymalnie podkręcić ostrość potrawy.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdaniem artysty Tingly Ted’s sprawdzą się jako dodatek do niemal każdego posiłku. Sosy są idealnym dodatkiem do frytek, nuggetsów, falafeli czy smażonego kurczaka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wspólnie ze wspaniałym zespołem, miałem rok na wybranie idealnych smaków i w efekcie stworzyliśmy dwie, absolutne perełki: Tingly i Xtra Tingly. Zabrałem je ostatnio w trasę, aby wypróbować je ze wszystkimi rodzajami posiłków i naprawdę nie ma dania, do którego by nie pasowały (z wyjątkiem bananów. Tego nie rób) – opowiada Sheeran.
Nowy produkt Eda Sheerana niebawem będzie dostępny w sklepach na całym świecie. Na stronie Tingly Ted’s fani już mogą zapisać się na przedsprzedaż ostrych sosów.