Jak podkreśla Ed Sheeran, jego zamiłowanie do sosów nie jest żadną tajemnicą. Kilka lat temu muzyk wypuścił na rynek swój własny ketchup Heinz, a współpraca z marką została przypieczętowana wspólnym spotem. Kolejnym krokiem jest stworzenie linii produktów o nazwie Tingly Ted’s inspirowanej młodzieńczym pseudonimem Brytyjczyka.
– Dużo podróżuję, więc posiadanie w walizce – gdziekolwiek się wybieram – butelki, która może doprawić każdy posiłek, wydawało się dobrym pomysłem. Wiedziałem, że nie chcę stworzyć wodnistego, ostrego sosu, ponieważ zazwyczaj wszystkie one są stawiane na tej samej półce – z innymi przypadkowymi, ostrymi sosami. Chciałem zaprojektować sos, który zajmie to samo dumne miejsce co ketchup – dodaje muzyk.
Zobacz również
Gama ostrych sosów, stworzona przez Eda i jego zespół ekspertów, powstawała przez prawie dwa lata. W efekcie powstała gama dwóch przyjaznych dla wegan sosów: średnio ostry Tingly oraz Xtra Tingly dla tych, którzy chcą maksymalnie podkręcić ostrość potrawy.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Zdaniem artysty Tingly Ted’s sprawdzą się jako dodatek do niemal każdego posiłku. Sosy są idealnym dodatkiem do frytek, nuggetsów, falafeli czy smażonego kurczaka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wspólnie ze wspaniałym zespołem, miałem rok na wybranie idealnych smaków i w efekcie stworzyliśmy dwie, absolutne perełki: Tingly i Xtra Tingly. Zabrałem je ostatnio w trasę, aby wypróbować je ze wszystkimi rodzajami posiłków i naprawdę nie ma dania, do którego by nie pasowały (z wyjątkiem bananów. Tego nie rób) – opowiada Sheeran.
Nowy produkt Eda Sheerana niebawem będzie dostępny w sklepach na całym świecie. Na stronie Tingly Ted’s fani już mogą zapisać się na przedsprzedaż ostrych sosów.