Wszystko zaczęło się od jednego zdjęcia. W kwietniu br. Ed Sheeran opublikował na swoim Instagramie zdjęcie, na którym trzymał opakowanie ketchupu Heinz. W opisie natomiast muzyk zwrócił się bezpośrednio do marki, oferując jej stworzenie reklamy promującej produkt.
Zobacz również
Krótko po tym, osoby zajmujące się prowadzeniem instagramowego profilu marki Heinz odpowiedziały piosenkarzowi, że niebawem ktoś się do niego odezwie w sprawie ewentualnej współpracy. Wszystko oczywiście było prowadzone w luźnej atmosferze i podszyte żartem.
6 czerwca br. na profilu marki Heinz na Instagramie pojawiło się zdjęcie z brytyjskim piosenkarzem oraz ketchupem o nazwie „Edchup”. Na swoim koncie Ed Sheeran zamieścił podobną fotografię z informacją, że taki produkt już niebawem pojawi się w sklepach. Co więcej, na opakowaniu ketchupu ulokowany został emotikon przedstawiający wizerunek pomidora z okularami oraz charakterystyczną dla muzyka grzywką.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, kiedy „Edchup” oficjalnie pojawi się w sklepach. W internecie pojawiły się natomiast informacje, że będzie on też dostępny w Polsce.
PS
Heinz z okazji tegorocznych walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
PS2
Z okazji tegorocznych świąt wielkanocnych marka Heinz postanowiła uraczyć swoich klientów czymś kompletnie nietypowym – majonezem, który smakuje jak czekoladowe jajeczka Cadbury.