Informację o tym niezwykłym produkcie marka Heinz zamieściła na swoim profilu na Twitterze 1 kwietnia, czyli w Prima aprilis. Wszyscy więc sądzili, że jest to po prostu żart. Natomiast dosłownie dzień później, brand zaznaczył, że naprawdę wprowadza takowy majonez.
Zobacz również
Czekoladowy majonez (!) powstał we współpracy z marką Cadbury i podobno smakuje jak czekoladowe jajka wielkanocne. Natomiast mieszkańcy Londynu w dniach 11-13 kwietnia mają okazję skosztować tego cuda w Truman Brewery.
Na razie nie wiadomo czy czekoladowy majonez pojawi się na półkach sklepowych, czy jest to po prostu krótko trwająca akcja. Zastanawiamy się tylko do czego wykorzystywać owy wyrób? Do faszerowania jajek, na kanapki? 😉 A może Wy macie jakieś propozycje?
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Heinz z okazji Walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Heinz w tym roku obchodzi 150. rocznicę powstania. Aby uczcić kamień milowy w swojej historii, marka ozdobiła muralami trzy polskie miasta.