TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Edyta Kowal startuje z podcastem o marketingu, biznesie i nowych technologiach

Była CMO Prowly i współprowadząca podcast giganta social media Rozmowy Facebooka uruchamia własny format podcastowy, do którego zaprasza kolegów i koleżanki po fachu, ale też przedstawicieli innych branż.
O autorze
1 min czytania 2020-08-31

Szczypta to projekt bardzo szeroki. Znajdziecie w nim tematy związane z marketingiem, nowymi technologiami i biznesem, ale również takie, które – jak zapowiada jego autorka – nie pozwalają nam stać w miejscu. – Wierzę, że niezamykanie się w swojej bańce i poszerzanie horyzontów pozwala nam być jeszcze lepszymi w tym, co robimy. A kto wie, może kiedyś postanowimy w swoim życiu coś diametralnie zmienić? Ja nie mówię nie! – słyszymy w zapowiedzi Edyty.

Wśród premierowych odcinków znalazły się dwa poświęcone livestreamingowi i e-sportowi. Każdy z nich prezentuje inną perspektywę.

W pierwszym posłuchacie Wiktorii Wójcik i Maćka Sawickiego z inStreamly – startupu, który ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie. Firma pozyskała niedawno milion złotych od funduszu SMOK Ventures na rozwój produktów i sprzedaży w Europie i na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W drugim odcinku poznacie z kolei punkt widzenia Maćka Boronia odpowiedzialnego za rozwój działu MediaCom „Beyond Advertising”, specjalizującego się w nowoczesnych formach reklamy, influencer marketingu, gamingu i esporcie.

W kolejnych odsłonach podcastu m.in. Urszula Radzińska z AUDE, Anna Wiatr z Aliganza Fashion Agency czy Majka Lipiak z Leżę i Pracuję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gdzie posłuchać podcastu Szczypta?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczypta dostępna jest na wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym na Spotify, iTunes, Google Podcasts czy wielu innych.

Edyta Kowal to niezależny ekspert z zakresu doradztwa strategicznego, content marketingu, social mediów oraz niestandardowych form komunikacji marek konsumenckich i SaaS-ów B2B. Najczęściej wspiera je „od środka” jako tzw. shadow consultant. Szczególnie lubuje się w projektowaniu procesów usprawniających współpracę marketingowo-sprzedażową. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Była redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.