Szczypta to projekt bardzo szeroki. Znajdziecie w nim tematy związane z marketingiem, nowymi technologiami i biznesem, ale również takie, które – jak zapowiada jego autorka – nie pozwalają nam stać w miejscu. – Wierzę, że niezamykanie się w swojej bańce i poszerzanie horyzontów pozwala nam być jeszcze lepszymi w tym, co robimy. A kto wie, może kiedyś postanowimy w swoim życiu coś diametralnie zmienić? Ja nie mówię nie! – słyszymy w zapowiedzi Edyty.
Wśród premierowych odcinków znalazły się dwa poświęcone livestreamingowi i e-sportowi. Każdy z nich prezentuje inną perspektywę.
Zobacz również
W pierwszym posłuchacie Wiktorii Wójcik i Maćka Sawickiego z inStreamly – startupu, który ma ambicję, by pomóc streamerom uniezależnić się od medialnych gigantów prowadzących największe platformy na świecie. Firma pozyskała niedawno milion złotych od funduszu SMOK Ventures na rozwój produktów i sprzedaży w Europie i na całym świecie.
W drugim odcinku poznacie z kolei punkt widzenia Maćka Boronia odpowiedzialnego za rozwój działu MediaCom „Beyond Advertising”, specjalizującego się w nowoczesnych formach reklamy, influencer marketingu, gamingu i esporcie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W kolejnych odsłonach podcastu m.in. Urszula Radzińska z AUDE, Anna Wiatr z Aliganza Fashion Agency czy Majka Lipiak z Leżę i Pracuję.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gdzie posłuchać podcastu Szczypta?
Szczypta dostępna jest na wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym na Spotify, iTunes, Google Podcasts czy wielu innych.
Edyta Kowal to niezależny ekspert z zakresu doradztwa strategicznego, content marketingu, social mediów oraz niestandardowych form komunikacji marek konsumenckich i SaaS-ów B2B. Najczęściej wspiera je „od środka” jako tzw. shadow consultant. Szczególnie lubuje się w projektowaniu procesów usprawniających współpracę marketingowo-sprzedażową. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Była redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierający m.in. markę Castrol czy Evenea. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.