Edyta Zając twarzą wiosennej kampanii marki Le Désir

Marka Le Désir pewnym krokiem wkroczyła na polski rynek mody w 2014 roku. Od tego czasu szturmem zdobyła rzeszę oddanych Klientek. Twarzą wiosennej kampanii wizerunkowej została Edyta Zając.
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

Najnowsza kolekcja stworzona przez Magdę Wizner utrzymana jest w najmodniejszych, według Instytutu Pantone, kolorach na 2016 rok: Rose Quartz – subtelny róż oraz Serenity – chłodny odcień koloru niebieskiego. W portfolio Le Désir znajdują się ultra kobiece garnitury – znak rozpoznawczy marki, koronkowe sukienki, zmysłowe, jedwabne tuniki w stylu boho i eleganckie spódnice oraz swetry. Tradycyjnie regularnie wprowadzane będą nowości, które urozmaicą kolekcję i zachęcą do odwiedzenia luksusowego butiku i sklepu online częściej niż raz na pół roku.

W poprzednich sezonach marka współpracowała m.in. z panującą od 2012 roku Miss Polonia Pauliną Krupińską i modelką Olą Ziemińską. W wiosennej kampanii Le Désir, Magda Wizner postawiła na Edytę Zając.

Edyta doskonale uosabia ducha marki. Jest przebojowa, odważna, pełna pasji, czyli taka jaka jest kobieta Le Désir – mówi założycielka i projektantka marki.

W tym samym czasie zrealizowano sesję zdjęciową do look booka marki, w którym pojawiła się zwyciężczyni konkursu The Look of the Year 2015 – Adrianna Sieklińska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do obu sesji wykorzystano buty marki Kazar.

Kolekcja wiosna/lato 2016 jest dostępna w butiku stacjonarnym przy ul. Hożej 55 lok. 4 w Warszawie oraz w sklepie online i na platformie showroom.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się