Najnowsza kolekcja stworzona przez Magdę Wizner utrzymana jest w najmodniejszych, według Instytutu Pantone, kolorach na 2016 rok: Rose Quartz – subtelny róż oraz Serenity – chłodny odcień koloru niebieskiego. W portfolio Le Désir znajdują się ultra kobiece garnitury – znak rozpoznawczy marki, koronkowe sukienki, zmysłowe, jedwabne tuniki w stylu boho i eleganckie spódnice oraz swetry. Tradycyjnie regularnie wprowadzane będą nowości, które urozmaicą kolekcję i zachęcą do odwiedzenia luksusowego butiku i sklepu online częściej niż raz na pół roku.
W poprzednich sezonach marka współpracowała m.in. z panującą od 2012 roku Miss Polonia Pauliną Krupińską i modelką Olą Ziemińską. W wiosennej kampanii Le Désir, Magda Wizner postawiła na Edytę Zając.
Zobacz również
Edyta doskonale uosabia ducha marki. Jest przebojowa, odważna, pełna pasji, czyli taka jaka jest kobieta Le Désir – mówi założycielka i projektantka marki.
W tym samym czasie zrealizowano sesję zdjęciową do look booka marki, w którym pojawiła się zwyciężczyni konkursu The Look of the Year 2015 – Adrianna Sieklińska.
Do obu sesji wykorzystano buty marki Kazar.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kolekcja wiosna/lato 2016 jest dostępna w butiku stacjonarnym przy ul. Hożej 55 lok. 4 w Warszawie oraz w sklepie online i na platformie showroom.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing