Jury przyznało tylko 3 nagrody. Wszystkie kampanie otrzymały Silver Efektony.
SILVER EFEKTON 2012 zdobyli:
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
- Heureka Huge Idea/ MEC Interaction/ ORANGE za kampanię „Kody ORANGE” w kategorii sektorowej Telekomunikacja
- NetSales (marka Cube Group S.A.) za kampanię „Najmodniejsze buty” w kategorii sektorowej Moda
- Ideacto Sp. z o.o. za kampanię „Odezwa do narodu” w kategorii specjalnej Social Media Case
Nagrody w Efekton Awards przyznawane są za efektywność działań marketingowych i kampanii w internecie. Kampanie oceniane są przez Jury złożone z przedstawicieli: agencji interaktywnych, agencji performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz osób skupionych wokół rynku mediów i reklamy online.
Organizatorem projektu jest MMT Management. Nad poprawnością przebiegu głosowania czuwa firma doradcza KPMG.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta