Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu

O autorze
1 min czytania 2023-04-18

Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne co roku jest zadaniem Komitetu. W tym roku Komitet szczególną uwagę poświęcił zagadnieniom i kategoriom ESG.

Skład Komitetu:

  • Dariusz Andrian, CEO VMLY&R
  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services Grupa Maspex
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder numbers & intuition
  • Hanna Jackowska, General Manager Leo Burnett
  • Michał Jasiński, Managing Director UM
  • Paweł Kastory, CEO DDB Warszawa
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kosińska, Marketing Director CEE Philips Domestic Appliances
  • Jakub Kossut, Niezależny Ekspert
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt
  • Krzysztof Mocek, CEO dentsu Creative Polska & CEE
  • Andrzej Mytych, Business & Marketing Advisor
  • Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląski
  • Anna Podskarbi, Niezależna Ekspertka
  • Marcin Samek, Chief Innovation Officer McCANN Poland
  • Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający K2 Create
  • Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry
  • Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Komitet redefiniuje kategorie produktów i usług, uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych, pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury, a także wyborem jury konkursu.

– Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w Komitecie Organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane w oparciu o najlepszą wiedzę i praktyki – osoby zgłoszone do jury, to crème de la crème osób pracujących nad markami – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ważne terminy:

Szkolenia dla zgłaszających Effie in Practice:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 20.04.2023 – Kategorie i zasady zgłaszania
  • 27.04.2023 – Jak nie zmarnować szansy na Effie?

Terminy zgłoszeń:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • I termin: do 19.05.2023
  • II termin: do 14.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Gala: 7.11.2023