A wszystko przy ścisłej współpracy z zespołem mBanku.
Nowy CompanyNet został stworzony w duchu Digital Transformation – światowym trendzie przekształcania i upraszczania procesów korporacyjnych przy pomocy technologii – komentuje Marek Lesiak, prezes i CTO Efigence. Podczas projektowania przez Efigence interfejsu i user experience zostało przeanalizowanych i usprawnionych ponad 300 obszarów i procesów. Dzięki temu serwis jest w pełni zorientowany na użytkownika, zyskał też maksymalnie przejrzystą i prostą w obsłudze formę. Klienci mogą zarządzać finansami w dowolnej chwili i miejscu – dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz podejścia Adaptive Web Design CompanyNet działa i wygląda doskonale zarówno na tablecie, jak i na bardzo dużych monitorach – dodaje.
Zobacz również
W nowym CompanyNet położono jeszcze większy nacisk na personalizację, intuicyjność i efektywność. Jest on dla klientów partnerem ułatwiającym pracę – podpowiada, które zadania mają najwyższy priorytet oraz pokazuje sumaryczne informacje dotyczące stanu finansowego każdej z zarządzanych firm. Już po pierwszym zalogowaniu klient widzi pulpit dostosowany do swojej roli, w miarę użytkowania może go personalizować jeszcze bardziej. Nawigacja systemu została uproszczona, a interfejs jest zaprojektowany tak, żeby przewidywać najczęstsze działania klienta i przyspieszać ich wykonanie. Czas wprowadzania, edycji i akceptacji przelewów został zredukowany średnio o 25%.
Celem przygotowanej przez Artegence kampanii „Mniej znaczy więcej”, skierowanej do obecnych klientów mBank CompanyNet, było zaprezentowanie zmian, które zachodzą w serwisie – tak, aby klient maksymalnie szybko je zrozumiał i się z nimi oswoił. Działania miały też na celu podkreślić zupełnie nową jakość zarządzania kontami firmowymi – podsumowuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Zwrócono uwagę na główne kierunki modyfikacji oraz stworzono landing page – swoisty hub, na którym dostępne są istotne informacje. Na stronie opisano najważniejsze cechy nowego serwisu, tj. personalizację, mobilność, intuicyjność, efektywność i maksymalne asystowanie w pracy. Do każdej z tych cech na stronie umieszczono oddzielny film instruktażowy, pokazujący na czym polega dane uproszczenie. Powstał także showreel, który jest dystrybuowany kanałami internetowymi klienta.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nowy CompanyNet, poprzez ulepszony UI/UX, zautomatyzowanie procesów i zaadaptowanie nowych technologii, wyprzedza oczekiwania klientów, pozwalając im na rozwój biznesu i oszczędność czasu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing