A wszystko przy ścisłej współpracy z zespołem mBanku.
Nowy CompanyNet został stworzony w duchu Digital Transformation – światowym trendzie przekształcania i upraszczania procesów korporacyjnych przy pomocy technologii – komentuje Marek Lesiak, prezes i CTO Efigence. Podczas projektowania przez Efigence interfejsu i user experience zostało przeanalizowanych i usprawnionych ponad 300 obszarów i procesów. Dzięki temu serwis jest w pełni zorientowany na użytkownika, zyskał też maksymalnie przejrzystą i prostą w obsłudze formę. Klienci mogą zarządzać finansami w dowolnej chwili i miejscu – dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz podejścia Adaptive Web Design CompanyNet działa i wygląda doskonale zarówno na tablecie, jak i na bardzo dużych monitorach – dodaje.
Zobacz również
W nowym CompanyNet położono jeszcze większy nacisk na personalizację, intuicyjność i efektywność. Jest on dla klientów partnerem ułatwiającym pracę – podpowiada, które zadania mają najwyższy priorytet oraz pokazuje sumaryczne informacje dotyczące stanu finansowego każdej z zarządzanych firm. Już po pierwszym zalogowaniu klient widzi pulpit dostosowany do swojej roli, w miarę użytkowania może go personalizować jeszcze bardziej. Nawigacja systemu została uproszczona, a interfejs jest zaprojektowany tak, żeby przewidywać najczęstsze działania klienta i przyspieszać ich wykonanie. Czas wprowadzania, edycji i akceptacji przelewów został zredukowany średnio o 25%.
Celem przygotowanej przez Artegence kampanii „Mniej znaczy więcej”, skierowanej do obecnych klientów mBank CompanyNet, było zaprezentowanie zmian, które zachodzą w serwisie – tak, aby klient maksymalnie szybko je zrozumiał i się z nimi oswoił. Działania miały też na celu podkreślić zupełnie nową jakość zarządzania kontami firmowymi – podsumowuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Zwrócono uwagę na główne kierunki modyfikacji oraz stworzono landing page – swoisty hub, na którym dostępne są istotne informacje. Na stronie opisano najważniejsze cechy nowego serwisu, tj. personalizację, mobilność, intuicyjność, efektywność i maksymalne asystowanie w pracy. Do każdej z tych cech na stronie umieszczono oddzielny film instruktażowy, pokazujący na czym polega dane uproszczenie. Powstał także showreel, który jest dystrybuowany kanałami internetowymi klienta.
Łukasz Ostrowski wiceprezesem zarządu OTCF SA
Nowy CompanyNet, poprzez ulepszony UI/UX, zautomatyzowanie procesów i zaadaptowanie nowych technologii, wyprzedza oczekiwania klientów, pozwalając im na rozwój biznesu i oszczędność czasu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing