Na powstanie nowego napoju ogromny wpływ miała niespotykana popularność lodów Koral-Ekipa, które stały się nie tylko najlepiej sprzedającą się nowością w przeszło 40-letniej historii firmy – wyprzedzając o ponad 300% pozostałe nowości, ale i najlepiej sprzedającymi się lodami na patyku w sezonie 2021. Dlatego już na starcie nowe napoje Ekipa-Koral otrzymują ogromny kredyt popularności i mają szansę stać się kolejnym hitem sprzedaży.
Napoje o smaku lodów
Nowy napój Ekipa to orzeźwiające oranżady gazowane o smaku cytrynowym i truskawkowym. Oferowane będą w puszkach o pojemności 250 ml w dwóch wersjach kolorystycznych – każda z nich smakowo i graficznie nawiązuje do lodów Koral-Ekipa, które pokochała młodzież w całej Polsce.
Zobacz również
– Napoje i marka Koral to do tej pory były dwa różne światy, ale jak pokazał sukces lodów Ekipa, który zaskoczył nawet nas samych, zawsze trzeba być gotowym na nowe wyzwania. Cieszymy się, że smaki, które pokochała młodzież będą teraz dostępne również w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami zrobimy wszystko, aby i napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim oryginalnym smakiem naszych konsumentów – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Łączymy siły Ekipa-Koral-Krynica Vitamin
Jak dodają twórcy projektu powstanie napojów Ekipa było możliwe głównie dzięki połączeniu sił firm z ogromnym doświadczeniem w swoim fachu. Napoje wyprodukuje doświadczona w tej branży Krynica Vitamin, producent m.in. napojów gazowanych i energetycznych, specjalizujący się w produkcji kontraktowej dla polskich i światowych marek – firma obecna jest na polskim rynku już prawie 30 lat. Koral, firma z przeszło 40-letnim doświadczeniem w produkcji i dystrybucji lodów w całej Polsce, zajmie się sprzedażą i logistyką napojów do ich odbiorców oraz będzie odpowiedzialna za promocje napojów w sferze B2B. Z kolei idole młodzieży – grupa Ekipa – będą promować produkty na swoich kanałach społecznościowych – odpowiedzialni będą za reklamę B2C.
W połowie września br. powinna rozpocząć się produkcja napojów, natomiast w 3 dekadzie września produkty będą się coraz szerzej pojawiać w punktach handlowych. Będzie to seria limitowana ilościowo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing