Ekomural Nutridome ma moc 150 drzew. Jest pomalowany farbą KNOxOUT. Zaledwie 1 m2 farby redukuje tyle tlenków azotu, co jedno średniej wielkości drzewo. Jego wykonawcą jest Reklama Wielkoformatowa (Grupa RW Sp. z o.o.).
– Nasze hasło przewodnie to: body&spirit. Od samego początku promujemy holistyczne podejście do pielęgnacji, dbając nie tylko o wyselekcjonowaną ofertę kosmetyków do ciała, makijażu i suplementów dla urody, ale także o równowagę i zdrowie. Jesteśmy w kontakcie z naturalnością i ekologią, a inwestując w mural oczyszczający powietrze, wspieramy te idee – mówi Paulina Makowiecka, head of marketing w Nutridome.
Zobacz również
Jak dokładnie działa farba antysmogowa KNOxOUT?
Farba KNOxOUT zawiera fotokatalizator, który pod wpływem promieniowania słonecznego (UV) przekształca trujące zanieczyszczenia powietrza w mniej szkodliwe substancje. Fotokatalizatorem rozpoczynającym te korzystne reakcje chemiczne jest ultradrobny (nanometryczny) dwutlenek tytanu (TiO2). Podczas gdy większość ekologicznych farb koncentruje się na obniżeniu poziomu lotnych związków organicznych (LZO), KNOxOUT ustanawia nowy paradygmat dla „zielonych” farb. Nie tylko nie zawiera niebezpiecznych, chemicznych substancji, lecz także stale zmniejsza zanieczyszczenie powietrza. Farba jest też bardziej trwała – rzadziej trzeba ją odmalowywać, co jest kolejnym, istotnym aspektem wspierającym ekologię.
W ostatnich miesiącach farby KNOxOUT wykorzystano do wykonania takich ekomurali, jak: wizerunek Kazimierza Deyny (ul. Kazury 16 w Warszawie) oraz projekt urodzinowy Radia Zet (przy stacji Metro Politechnika w Warszawie). Odmalowane zostało również wrocławskie podwórko na Przedmieściu Oławskim.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing