W ramach stałej obsługi agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacji marketingowej oraz kompleksowe prowadzenie kampanii wraz z wykupem mediów i działaniami PR. W związku ze zdobyciem nowych klientów, zaledwie w przeciągu sześciu miesięcy, Brave Brain powiększyła zespół o 50%, rozbudowując tym samym działy kreacji, PR oraz sprzedaży – obecnie agencja zatrudnia 20 specjalistów.
– To, że obsługujemy coraz większe brandy i wciąż rozbudowujemy team, utwierdza nas w przekonaniu, że realizowana strategia rozwojowa firmy działa poprawnie. Brave Brain to mimo wszystko agencja młoda, która rozwija się na dość wąskim rynku Krakowa, tym bardziej tempo rozwoju i obecne efekty cieszą – mówi CEO Piotr Mazurkiewicz. Do tego mamy apetyt na więcej, głównie dzięki temu, że udało nam się stworzyć doświadczony zespół, który jest w stanie sprostać najbardziej wymagającym projektom – dodaje.