Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie instytucje jak Pałac Namiestnikowski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Sztuk Pięknych, hotele Bristol i Europejski, butiki światowych marek. Rocznie tę przestrzeń miasta odwiedza około 9 milionów turystów i turystek.
Warexpo wprowadza do portfolio 75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu. To początek sieci smart citylight tworzonej przez spółkę, zapewniającej:
Zobacz również
- najwyższą, jakość obrazu,
- możliwość informowania w czasie rzeczywistym,
- eksponującą informację ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan powietrza.
Jakie korzyści oferuje spółka klientom korzystającym z sieci? Przede wszystkim komunikowanie się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75 calowe nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji Warexpo, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiada nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.
fot. E.Lach / Warexpo
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing