Ekrany digital signage – nowość Warexpo

Sieć ekranów digital signage zlokalizowana w sercu miasta, na eleganckim Krakowskim Przedmieściu, to najnowsza oferta Warexpo. Firma rozwija portfolio o nośniki reklamy harmonijnie wpisujące się w tkankę miasta, służące jego mieszkankom i mieszkańcom, a co ważne nowoczesne i atrakcyjne wizualnie.
O autorze
1 min czytania 2020-07-27

Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie instytucje jak Pałac Namiestnikowski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Sztuk Pięknych, hotele Bristol i Europejski, butiki światowych marek. Rocznie tę przestrzeń miasta odwiedza około 9 milionów turystów i turystek.

Warexpo wprowadza do portfolio 75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu. To początek sieci smart citylight tworzonej przez spółkę, zapewniającej:

  • najwyższą, jakość obrazu,
  • możliwość informowania w czasie rzeczywistym,
  • eksponującą informację ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan powietrza.

Jakie korzyści oferuje spółka klientom korzystającym z sieci? Przede wszystkim komunikowanie się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75 calowe nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji Warexpo, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiada nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. E.Lach / Warexpo

Słuchaj podcastu NowyMarketing