– Od 1 września sieć ekranów MORE będzie liczyć 220 ekranów i będzie znajdować się w 6 miastach w Polsce. Rozbudowujemy sieć w odpowiedzi na zapotrzebowanie i zainteresowanie klientów i jeszcze jesienią br. mamy w planach powiększenie sieci do ponad 300 nośników. To jest mniejsza skala niż zakładaliśmy, ponieważ w czasie pandemii priorytetowe stały się inne zadania, przede wszystkim utrzymanie zatrudnienia. Wyraźnie ograniczyliśmy inwestycje, ale nasze ekrany DOOH już działają w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, od września dołączą kolejne miasta: Katowice, Poznań i Trójmiasto – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.
MORE to sieć nośników DOOH adresowanych do mieszkańców dużych miast. Są lokalizowane w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Dając wiele możliwości atrakcyjnego przekazu, są narzędziem komunikacji nie tylko reklamowej.
Zobacz również
MORE to kanał dla wartościowego kontentu, treści informacyjnych, kulturalnych, lajfstajowych. Jet Line współpracuje ze znakomitymi partnerami i pasjonatami, rysownikami, fotografikami, youtuberami. Najnowszym projektem są „Ślady Powstania Warszawskiego”, wystawa ponad 100 różnych zdjęć powstańczych, z których każde ilustruje historię miejsca lub najbliższej okolicy, w której znajduje się ekran. Umieszczone przy ekranach kody QR przenoszą na strony Muzeum Powstania Warszawskiego: do kalendarium Powstania, Fototeki i Archiwum Historii Mówionej.