Marketing kulturowy jest szczególnie pomocny w trakcie ekspansji zagranicznej. Dzięki niemu adresujesz kluczowe wartości i kody kulturowe danego rynku. To sprawia, że klienci od razu zaczynają zauważać Twoją markę i włączać ją do swojego codziennego życia.
Stratosfera przeprowadziła dokładną analizę rynku węgierskiego, bułgarskiego, czeskiego, rumuńskiego i polskiego. Opracowania obejmują poglądy mieszkańców na politykę i ekonomię, z czego są dumni, czego się obawiają, co uważają za charakterystyczne dla ich krajów itd. itp.
Zobacz również
Podczas naszego bezpłatnego webinaru porównamy polskiego konsumenta z jego odpowiednikami z CEE.
Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3XTDKd3
Lub kodu QR:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:
- czym jest i jak działa marketing kulturowy;
- jak różnią się od siebie konsumenci poszczególnych rynków CEE;
- jak adresować ważne dla nich wartości, problemy i charakterystyczne cechy w strategii marketingowej Twojej marki.
Weź udział w webinarze już w piątek 10 lutego o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!
Poznaj naszego prelegenta
Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.