Ekspandujesz na rynki zagraniczne? Sprawdź, jak marketing kulturowy Ci w tym pomoże (webinar)

Ekspandujesz na rynki zagraniczne? Sprawdź, jak marketing kulturowy Ci w tym pomoże (webinar)
Żeby Twoja marka dobrze zakorzeniła się na rynkach zagranicznych, musisz poznać wartości tamtejszych konsumentów. Zapisz się na nasz bezpłatny webinar, a pokażemy Ci, jak uwzględniać ważne wartości dla mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej w swojej strategii!
O autorze
1 min czytania 2023-02-01

Marketing kulturowy jest szczególnie pomocny w trakcie ekspansji zagranicznej. Dzięki niemu adresujesz kluczowe wartości i kody kulturowe danego rynku. To sprawia, że klienci od razu zaczynają zauważać Twoją markę i włączać ją do swojego codziennego życia.

Stratosfera przeprowadziła dokładną analizę rynku węgierskiego, bułgarskiego, czeskiego, rumuńskiego i polskiego. Opracowania obejmują poglądy mieszkańców na politykę i ekonomię, z czego są dumni, czego się obawiają, co uważają za charakterystyczne dla ich krajów itd. itp.

Podczas naszego bezpłatnego webinaru porównamy polskiego konsumenta z jego odpowiednikami z CEE.

Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3XTDKd3

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lub kodu QR:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • czym jest i jak działa marketing kulturowy;
  • jak różnią się od siebie konsumenci poszczególnych rynków CEE;
  • jak adresować ważne dla nich wartości, problemy i charakterystyczne cechy w strategii marketingowej Twojej marki.

Weź udział w webinarze już w piątek 10 lutego o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!

Poznaj naszego prelegenta

Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.

Zobacz nagranie z poprzedniego webinaru