TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Ekspedycje Huawei” – marka rusza z konkursem dla kreatywnych

Konkurs „Ekspedycje Huawei” potrwa do 31 marca i podzielony jest na tygodniowe wyzwania tematyczne – misje. W każdej misji można wygrać atrakcyjne nagrody, a ten, kto podejmie co najmniej 5 z 7 zadań, zawalczy o jedną z nagród głównych: m.in. smartfon Huawei nova 9 czy smartwatch Huawei Watch GT 3.
O autorze
1 min czytania 2022-02-24

Aby wziąć udział w wyzwaniu konkursowym należy być zarejestrowanym członkiem Społeczności i wejść na stronę, a następnie pod postem zamieścić komentarz zgodny z tematem przewodnim wyzwania. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i oryginalne odpowiedzi – w każdym tygodniu dwie. Tematy kolejnych misji są ogłaszane na początku każdego tygodnia do końca marca.

Do 27 lutego można zgłaszać pomysły w trwającej właśnie drugiej misji, gdzie uczestnicy otrzymali zadanie kreatywnego rozwinięcia hasła „Uchwyć ducha dzikiej przyrody – ukrytego w miejskiej dżungli”. Do wygrania w tej rozgrywce są głośnik Huawei Sound i opaska sportowa Huawei Band 6. W kolejnych tygodniach nagrodami będą między innymi smartwatche Huawei Watch GT 2 i Huawei Watch Fit New, a także słuchawki Huawei FreeBuds Lipstick.

Społeczność Huawei liczy już ponad pół miliona użytkowników. To wygodna przestrzeń dla fanów marki, w której mogą wymieniać się opiniami oraz być na bieżąco z najważniejszymi informacjami. Aby zostać jej członkiem, wystarczy zarejestrować się na stronie consumer.huawei.com/pl/community. Platforma daje łatwy dostęp do ekspertów, moderatorów i administratorów, którzy na bieżąco odpowiadają na pytania użytkowników. Regularnie oferuje też fanom marki dedykowane im aktywacje i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj