Daniel Fiedorow, doradca klienta biznesowego w Warsaw Media House
Daniel posiada bardzo dużo doświadczenia z zakresu PR oraz relacji z klientem. Zajmuje się pozyskiwaniem i utrzymywaniem długotrwałych relacji z klientami. Przygotowuje oferty i odbywa spotkania biznesowe, podczas których prowadzi negocjacje oraz zawiera umowy. Jego zadaniem jest realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, a także raportowanie wyników sprzedażowych. Uczestniczył w wielu konferencjach oraz szkoleniach. m.in.: I LOVE Marketing, Kongres Best Of Online Marketing, III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji . Zdobytą wiedzę przekłada w całości na pracę, co jest efektem zadowolenia klientów. Współpracował już m.in z firmami: Wawel, Zdrofit, Mlekovita, Eurobank, Teekanne, Silcare, Centrum nauki i biznesu Żak.
Barbara Kurek, Specjalista ds. PR i e-wizerunku w Warsaw Media House
Barbara cechuje się niebanalnym zmysłem estetycznym i obszerną wiedzą z zakresu praktyk marketingu, co też bezpośrednio równa się jej wysokiej skuteczności na ścieżce zawodowej. Bierze udział w przygotowywaniu strategii employer brandingowych, odpowiada za kompleksowe działania wizerunkowe firm (m.in. Procontent, Grupy Zibi, Integrum Management, Mlekovity, Impress Me, Sieci Piekarni Rąba, PharmaDot, Drogerii Natura). Doświadczenie stale rozszerza o coraz to nowsze projekty, proporcjonalnie do dynamicznie zdobywanych kwalifikacji, na różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach. W 2018 r. brała udział w Kongresie Best Of Online Marketing jako uczestnik, natomiast rok później reprezentowała Agencję już jako wystawca. Uczestniczyła także w III Ogólnopolskiej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji oraz Konferencji szkoleniowej Wyzwania i Zagrożenia Współczesnej Komunikacji. Swoje umiejętności szczególnie wykorzystuje w opracowywaniu strategii reklamowych i promocyjnych, a następnie w ich płynnym wdrażaniu oraz realizacji.