TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Eksperci z Booost (Grupa S/F) i IQS opracowali nową metodę targetowania

Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
O autorze
1 min czytania 2020-09-08

– Dzięki panelowi Opinie.pl mamy dostęp do najwyższej jakości danych deklaratywnych, pochodzących od ponad 120 tys. aktywnych użytkowników. Każdego z nich opisuje ponad 70 zmiennych. W porównaniu z profilami estymowanymi na podstawie zachowań w sieci, mamy tu do czynienia z informacjami z tzw. pierwszej ręki. To, że ktoś lubi strony o zwierzętach nie oznacza, że posiada pupila. Jednak dla reklamodawcy oferującego karmę dla zwierząt będzie to nietrafiony rekord, a tak właśnie budowane są standardowe profile w sieci. Podobnie jest z wiekiem podawanym w serwisach social mediowych. Dzięki danym z panelu Opinie.pl mamy pewność, że trafiamy do realnego, biznesowego targetu konkretnej kampanii, a nie do estymowanych profili – mówi Grzegorz Giza, chief growth officer w IQS.

Narzędzie Data Booster umożliwia także tworzenie dedykowanych grup odbiorców, niedostępnych w standardowej segmentacji. Dzięki temu marki mogą dotrzeć do specyficznych grup klientów, jak również realizować kampanie oparte o wiele zmiennych.

– Nasze rozwiązanie daje zupełnie nowe możliwości realizacji kampanii digitalowych. Data Booster to połączenie wartościowego źródła danych IQS z kompetencjami mediowymi Booost. Dzięki temu, że należymy do jednego holdingu (Mediacap SA), dane są bezpieczne, a jednocześnie możemy włączać je do naszych kampanii, by znacznie podnieść ich jakość. Oficjalny launch projektu, który odbędzie się 10 września podczas webinaru “Data Booster”, poprzedziliśmy konsultacjami rynkowymi z wybranymi klientami. Na ich podstawie już dziś wiemy, że zarówno poprawa wskaźników standardowych kampanii, jak i możliwość dotarcia do unikatowych konsumentów, trudno uchwytnych za pomocą dotychczasowych działań stanowi ogromną wartość dla marketerów – mówi Piotr Hurnik, business development director w Booost.

Data Booster może być stosowany w kampaniach programmatic i social mediowych. Za opracowanie rozwiązania odpowiadają: Grzegorz Giza, chief growth officer w IQS i Piotr Hurnik, business development director w Booost.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj