– Dzięki panelowi Opinie.pl mamy dostęp do najwyższej jakości danych deklaratywnych, pochodzących od ponad 120 tys. aktywnych użytkowników. Każdego z nich opisuje ponad 70 zmiennych. W porównaniu z profilami estymowanymi na podstawie zachowań w sieci, mamy tu do czynienia z informacjami z tzw. pierwszej ręki. To, że ktoś lubi strony o zwierzętach nie oznacza, że posiada pupila. Jednak dla reklamodawcy oferującego karmę dla zwierząt będzie to nietrafiony rekord, a tak właśnie budowane są standardowe profile w sieci. Podobnie jest z wiekiem podawanym w serwisach social mediowych. Dzięki danym z panelu Opinie.pl mamy pewność, że trafiamy do realnego, biznesowego targetu konkretnej kampanii, a nie do estymowanych profili – mówi Grzegorz Giza, chief growth officer w IQS.
Narzędzie Data Booster umożliwia także tworzenie dedykowanych grup odbiorców, niedostępnych w standardowej segmentacji. Dzięki temu marki mogą dotrzeć do specyficznych grup klientów, jak również realizować kampanie oparte o wiele zmiennych.
Zobacz również
– Nasze rozwiązanie daje zupełnie nowe możliwości realizacji kampanii digitalowych. Data Booster to połączenie wartościowego źródła danych IQS z kompetencjami mediowymi Booost. Dzięki temu, że należymy do jednego holdingu (Mediacap SA), dane są bezpieczne, a jednocześnie możemy włączać je do naszych kampanii, by znacznie podnieść ich jakość. Oficjalny launch projektu, który odbędzie się 10 września podczas webinaru “Data Booster”, poprzedziliśmy konsultacjami rynkowymi z wybranymi klientami. Na ich podstawie już dziś wiemy, że zarówno poprawa wskaźników standardowych kampanii, jak i możliwość dotarcia do unikatowych konsumentów, trudno uchwytnych za pomocą dotychczasowych działań stanowi ogromną wartość dla marketerów – mówi Piotr Hurnik, business development director w Booost.
Data Booster może być stosowany w kampaniach programmatic i social mediowych. Za opracowanie rozwiązania odpowiadają: Grzegorz Giza, chief growth officer w IQS i Piotr Hurnik, business development director w Booost.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce