„Poprzednie dwie edycje, które odbyły się w listopadzie i kwietniu zeszłego roku, pokazały nam jak dużo jest tematów, które są ważne z punktu wiedzenia działów zakupów, działów marketingu oraz agencji, domów mediowych, domów produkcyjnych” – mówi Marta Macke, Pitch Consultant, właścicielka Shortlist Consulting ” Pokazały też jak rzadko jest szansa, aby otwarcie i szczerze w tym gronie o tych kwestiach porozmawiać.
Dlatego wspólnie z Moniką Bis, Dyrektor Procurement i Administracji Medicover, na bieżąco zbieramy tematy ważne dla osób reprezentujących wszystkie strony negocjacyjnego stołu i za pośrednictwem ekspertów – prelegentów dzielimy się nimi z uczestnikami konferencji” dodaje Macke.
Zobacz również
Po sukcesie poprzednich 2 edycji podczas, których uczestnicy mieli możliwość usłyszeć opinię doświadczonych ekspertów, podczas kwietniowej edycji tacy eksperci jak Olga Korolec, CMO Onet RASP, Jakub Bierzyński, CEO OMD, Marta Kozłowska, Procurement Director MARS, Rafał Karski, COO Media Impact, Maciej Marasek, Creative Partner 2012 Advertising, Krzysztof Mocek, MD Carat Polska, Dentsu Aegis, Arleta Robinson, managing Partner Lucky Luciano Pictures, Robert Kowalczyk, Account Director Communisis, Bartłomiej Mateja, CEO Prografix, Michał Pękała, Associate DLA Piper Wiater porozmawiają o komunikacji w komunikacji, o oczekiwaniach vs rzeczywistość i standardach pracy przy przetargach, o sile digitalu, o tym czy druk faktycznie umiera, o tyglu mediowym, o produkcji filmów i wielu innych ważnych i ciekawym kwestiach.
Konferencję przygotowują i poprowadzą Marta Macke i Monika Bis, które są inicjatorkami procesu integracji środowisk branży komunikacji marketingowej, procurementu i marketingu.
Wspólnie występują na konferencjach zakupowych i marketingowych, prowadzą szkolenia z zakresu procesów przetargowych i procurementu w ramach programu Shortlist Consulting.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konferencja odbędzie się w Warszawie, w galerii Zachęta, 27go kwietnia. Więcej informacji o agendzie i prelegentach na stronie wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po konferencji wszyscy uczestnicy i prelegenci będą mogli spotkać się i porozmawiać podczas bankietu.