Dla organizatorów koncertu ważne było autentyczne połączenie świata hip-hopu z twórczością Radzimira Dębskiego (JIMEK).
Autorem oprawy wizualnej wydarzenia, w tym głównego plakatu promocyjnego, jest studio komunikacji wizualnej Ekstrakt, powstałe na początku roku.
Zobacz również
– W naszej koncepcji wyszliśmy od zaprojektowania charakterystycznego znaku artysty, który w założeniu dostosowuje swoją formę w zależności od formatu. W połączeniu z wizualizacją bloku, nawiązującą do stylistyki teledysków hip-hopowych z lat 90., stworzyliśmy wyróżniający się wizualnie plakat, który jest punktem wyjścia dla całej identyfikacji wydarzenia. We współpracy z fotografką londyńskiej sceny muzycznej – Karoliną Wielochą stworzyliśmy alternatywny plakat bazujący na wizerunku Jimka w anturażu blokowiska z lat 90. – mówi Marcin Strzałkowski, CEO Ekstrakt Studio.
– Wybraliśmy Ekstrakt, bo znaliśmy prace założycieli Studia i wierzyliśmy w to, że doskonale wyczują klimat, na jakim nam zależy. Scena hip-hopowa jest wymagająca i nie ma w niej miejsca na fałsz i brak autentyczności. Zaproponowana identyfikacja doskonale wyraża klimat, jakiego możemy spodziewać się podczas koncertu na bemowskim lotnisku. Będzie widowiskowo, ale niezwykle prawdziwie – komentuje Tomasz Lisek, head of production and special projects w Going.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Podczas czerwcowego koncertu Radzimir Dębski (JIMEK) po raz pierwszy zaprezentuje „Historię polskiego hip-hopu”. W najnowszej kompozycji usłyszymy kompilację najważniejszych utworów, jakie kształtowały rodzimą scenę hip-hopową przez ostatnie dekady. Na scenie Jimkowi towarzyszyć będą autorzy zaaranżowanych na nowo utworów – 20 artystów, zarówno wczesnego, jak i młodego pokolenia hip-hop w Polsce, a także 70-osobowa orkiestra symfoniczna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły wydarzenia: miastomuzyka.pl.