Na uczestników czekają niezapomniane przeżycia w błocie, ogniu, wodzie i na przeszkodach. W ramach umowy w sezonie 2017 ekipa Runmageddonu otrzyma też do dyspozycji 3 samochody Renault Kadjar.
Zaangażowanie Renault w Runmageddon jest elementem realizacji strategii komunikacji pod hasłem True Stories, która polega na prezentowaniu prawdziwych historii ludzi z pasją. Poza udostępnieniem samochodów Renault Kadjar marka będzie obecna ze specjalną Strefą Expo na pięciu największych wydarzeniach w ramach cyklu (m.in. w Trójmieście, Wrocławiu
Zobacz również
czy w Warszawie). W tych miejscach na uczestników biegów i kibiców będzie czekało wiele atrakcji, m.in. konkursy z nagrodami, miniwyzwania sportowe, gry zręcznościowe czy strefa odpoczynku. Bieżące informacje o współpracy będą zamieszczane na profilach Renault Polska na Facebooku i YouTube oraz dedykowanej stronie nowe.renault.pl.
Runmageddon 2017 to 17 imprez biegowych z przeszkodami. Trasy o długości od 3 do 44 kilometrów naszpikowane są dziesiątkami zróżnicowanych przeszkód, zarówno naturalnych, jak i tych specjalnie skonstruowanych i dostarczonych w trudno dostępne miejsca na trasie. Aby ukończyć Runmageddon potrzeba zarówno siły, jak i charakteru! W przeciągu 3 lat istnienia na metę tych ekstremalnych biegów dotarło ponad 50 tys. uczestników, których wiek rozciągał się od 4 do 76 lat! Każdego dnia Runmageddon w mediach społecznościowych śledzą dziesiątki tysięcy wyjątkowo zaangażowanych fanów (Facebook: 144 tysiące, Instagram: 12 tysięcy), dla których Runmageddon jest stylem życia, przygodą, ideą promującą wzajemną bezinteresowną pomoc oraz walkę do końca.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell