Na popularnych Bulwarach, obok tzw. schodków nad Wisłą, stanęła instalacja Electro Swing. W letnie wieczory tysiące osób przewija się tędy w drodze na imprezę. Muzyczne huśtawki zatrzymały imprezowiczów, zmieniając ich podróż w wydarzenie samo w sobie.
Instalacja składała się 6 huśtawek podwieszonych do stalowej konstrukcji. Każda huśtawka to inny instrument, ton lub efekt. Wszystkie podłączone są do głównego miksera DJ’a. Huśtawki wyposażono w system, który odczytuje ich ruch i komunikuje się ze sprzętem DJ’a. W zależności od sposobu huśtania, można dodać basy, werble, wokal, dźwięki pianina lub efekty specjalne. Bujając się, uczestnicy imprezy dołączali do setu granego przez DJ’a i zmieniali ulubione kawałki w muzyczny eksperyment.
Zobacz również
Electro Swing by Desperados to trzecie z serii wydarzeń „Wasze pomysły. Wasze imprezy. By Desperados”, podczas których Desperados realizuje najbardziej epickie z imprezowych pomysłów fanów marki.
Producentem wydarzenia była agencja Brave. Za działania marki Desperados w digitalu odpowiada agencja K2. Media planuje i kupuje Starcom, a za obsługę PR odpowiada Agencja Roots.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]