Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.
Kampania „Pierz, susz, noś dłużej” nawiązuje do globalnej strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez Electrolux pod hasłem „Make it last”. Wystartowała w sierpniu ubiegłego roku. Marka prowadziła również działania edukacyjne z zakresu ekologii. Zrealizowano również aktywację konsumencką we współpracy z inicjatywą „Ubrania do oddania”, która wspiera ideę cyrkularnej mody i promuje nadawaniem ubraniom drugiego życia. W styczniu br. Electrolux uruchomił także serię podcastów „Klimatyczne rozmowy”, które koncentrują się na tematyce zrównoważonego rozwoju.
Zobacz również
Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).