Kampania ma na celu podkreślenie innowacyjnych rozwiązań firmy Electrolux, zastosowanych w odkurzaczach z linii UltraSilencer™ Zen. Te najcichsze odkurzacze na świecie generują dźwięk na poziomie zaledwie 58 decybeli, czyli taki, jak zwykła rozmowa. W spocie reklamowym pokazane jest, jak brzmi cisza.
Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w TV, w serwisach VOD oraz na portalu YouTube. Za kreację odpowiadał Newcast, spot wyprodukowała agencja House of Radon, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a komunikacją PR zajmuje się Multi Communications.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Elementem kampanii marketingowej jest promocja, w której klienci przy zakupie wybranych modeli odkurzaczy, mogą otrzymać premię w wysokości 100 lub 200 złotych. Środki przekazywane są po rejestracji na stronie electrolux.pl/promocje w formie karty przedpłaconej MasterCard.
Kampania reklamowa trwa do końca listopada, zaś promocja do 31 grudnia 2016 lub do wyczerpania puli nagród. Więcej szczegółów i regulamin promocji na electrolux.pl/promocje.
Więcej informacji: newsroom.electrolux.com/pl/, electrolux.pl oraz facebook.com/electroluxpolska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing