Harnaś i Żabka robią to dobrze
„Harnaś Ice Tea” – październikowy kawałek zespołu Gawryle został w serwisie YouTube odsłuchany już prawie 32 mln razy. Piosenka traktuje o tytułowym piwie Harnaś, które zespół postanowił wymieszać z herbatą ice tea. Piosenka stała się nie tyle popularna, ale wywołała trend w social mediach, gdzie różne osoby próbowały rzeczonej mikstury. Temat szybko podchwycił Harnaś i Żabka. Pół roku po premierze kawałka wypuszczają Harnasia o smaku „brzoskwiniowej lodoherbaty”.
Zobacz również
To jednak niejedyna piwna marka, która umie w marketing. W międzyczasie Browar Fortuna wchodzi we współpracę z Robertem Makłowiczem i tuż przed majówką wypuszcza tzw. arcyipę, czyli piwo z dodatkiem soku z dalmackich mandarynek. Kampania jest wręcz wzorowa.
Shopee irytuje, ale czy na pewno jest najgorsze?
Jeszcze niedawno Shopee współpracowało z Cristiano Ronaldo. Teraz emituje dwuminutowy film reklamowy, który szybko został okrzyknięty najbardziej irytującym w historii. Reklama jest parodią słynnej piosenki „Baby shark”. Co tu poszło nie tak i czy na pewno jest to najgorsza reklama w historii?
Elon Musk kupuje Twittera
Południowoafrykański miliarder wykupuje 100% udziałów Twittera i ogłasza, że będzie on rozwijany w wersji open source i stanie się ostoją wolności słowa. Czy faktycznie tak się stanie? Są ku temu poważne wątpliwości, bo Elon dość specyficznie rozumie „wolność słowa”, o czym przekonaliśmy się w 2018 r. przy okazji pomocy ratunkowej dla tajskich dzieci uwięzionych w jaskini. Jak będzie się rozwijać Twitter pod okiem jednego z najbogatszych ludzi na świecie?
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany, gdzie Wojtek Walczak i Damian Jemioło rozprawiają nt. najciekawszych wydarzeń ze świata marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing