Elton John śpiewa „Don’t go breaking my heart” w raperskiej bitwie Snickersa

Elton John śpiewa „Don’t go breaking my heart” w raperskiej bitwie Snickersa
Snickers po raz kolejny udowadnia, że gdy jesteśmy głodni, nie jesteśmy sobą. Tym razem w nowej reklamie zaprezentował to na przykładzie brytyjskich hip-hopowców i muzyka Eltona Johna.
O autorze
1 min czytania 2018-09-03

Snickers zaprezentował kolejną odsłonę swojej kampanii w myśl hasła „Gdy jesteś głodny, nie jesteś sobą”. W nowym spocie wystąpił światowej sławy piosenkarz Elton John oraz młodzi przedstawiciele brytyjskiej hip-hopowej sceny muzycznej, tacy jak Boogie, Monique Lawz czy Femi Nylander.

W reklamie pokazany jest fragment freestyle’owej potyczki. W pewnym momencie, gdy przychodzi kolej na hip-hopowca Boogie’go, pojawia się Elton John, który wykonuje swój słynny utwór „Don’t go breaking my heart”. Wprawia tym samym w zdziwienie osoby stojące obok niego do momentu, aż inny raper ucisza go słowami „Eat a Snickers. You always lose your edge when you’re hungry”. Po ugryzieniu kęsa batona Elton John zmienia się z powrotem w swoje pierwotne wcielenie – rapera Boogie’ego.

Spot stworzony przez brytyjską agencję AMV BBDO jest jednocześnie hołdem dla młodych talentów z hip-hopowej sceny muzycznej Wielkiej Brytanii – jak przyznał sam Elton John w oficjalnym komunikacie prasowym na temat reklamy.

– Większość ludzi doskonale wie, że od dawna jestem fanem hip-hopu i dlatego chciałem być częścią kampanii Snickersa, by móc spotkać się z paroma świetnymi młodymi hip-hopowcami. Co więcej, uwielbiam sposób, w jaki Snickers przedstawia, jak się zachowują ludzie, gdy są głodni. Wszystko jest utrzymane w humorystycznym tonie i do tego bardzo aktualne, biorąc pod uwagę, że hip-hop jest teraz jednym z największych gatunków muzycznych w dzisiejszym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Inne odsłony kampanii „Gdy jesteś głodny, nie jesteś sobą” z popularnymi osobami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W kampanii „Kup jednego Snickersa w cenie dwóch”, marka chciała sprawdzić czujność swoich klientów i tym samym udowodnić, że gdy są głodni, robią głupie rzeczy – takie jak np. klikanie w baner z ofertą batona w cenie dwóch.

PS3

W 2016 roku Snickers zaprezentował kampanię „Nie ściągaj apek, kiedy jesteś głodny!”. Wtedy marka wzięła na cel osoby, które przeszukują sklepy z mobilnymi aplikacjami w poszukiwaniu ciekawych programów, i promowała aplikację, która sprawi, że telefon staje się wodoodporny.