1. W marketingu najważniejsze jest …
Strategia, konsekwencja i profesjonalizm (do bólu).
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł …
Unseen Beauty – komunikacja zrealizowana we współpracy z Super-Pharm, pomagająca kobietom z dysfunkcją wzroku. Dzięki zaprojektowanej aplikacji mogły wykonywać makijaż i czuć się pięknymi.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć …
20 lat temu podjęłam decyzję o przejściu z sieciowej agencji do niezależnej polskiej firmy. Była to najlepsza decyzja w moim życiu.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to …
Kampania “Pij mleko będziesz wielki”, którą Communication Unlimited przez 8 lat konsekwentnie prowadziło, budując świadomość marki na poziomie 95%.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to …
Nigdy nikomu niczego nie zazdrościłam.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to …
Małe, zwinne struktury potrafiące dostosowywać się do nieustannie zmieniającego się świata.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to …
Digital niepoparty działaniami off-line.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są …
Dodawanie talentów, twórczy niepokój, pozytywna synergia i profesjonalizm.
9. Swoje inspiracje czerpię z …
Ze słuchania mądrych ludzi – bycie absolwentem AMP IESE (najlepszej szkoły biznesu na świecie wg FT) pozwala na nieustający rozwój i dostęp do najlepszych casów i profesorów.
10. Moja kampania marzeń …
Praca z Elonem Muskiem nad komunikacją Tesli.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że …
Marketing to najwspanialsza i najważniejsza dziedzina ludzkiej działalności, którą zaczyna się, kiedy stajemy rano przed lustrem i podejmujemy decyzję jak się ubrać. Kreowanie świata marki to fascynująca praca.
Elżbieta Wojtczak
CEO Communication Unlimited
ekspert w dziedzinie reklamy i zarządzania agencją reklamową