Eksperci z działu Edukacji GetResponse przygotowali darmowy poradnik wprowadzający marketerów i przedsiębiorców w tajniki automatyzacji marketingu. Na ponad 10 stronach zostały przedstawione najważniejsze informacje, dzięki którym każdy pozna na czym w ogóle polega marketing automation i czym różni się od tradycyjnych działań email marketingowych.
Z poradnika “Email marketing vs marketing automation” można dowiedzieć się również jakie funkcje zawierają systemy marketing automation, jak planować kampanię opartą o marketing automation oraz, który kanał wybrać do komunikacji z klientami.
Zobacz również
W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele niejasności na temat marketing automation. Dlatego głównym celem tej obszernej publikacji jest usystematyzowanie wiedzy i informacji poświęconych tej formie komunikacji. Poradnik ma w klarowny sposób wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z automatyzacją marketingu.
– Jakie systemy są bardziej skuteczne: tradycyjne platformy email marketingowe czy systemy marketing automation? A może firmy powinny korzystać z obydwu narzędzi jednocześnie? W przygotowanym poradniku staramy się na każdej stronie odpowiedzieć na te i wiele innych najczęściej zadawanych pytań – mówi jeden z autorów publikacji, Maciej Ossowski, Dyrektor działu Edukacji w GetResponse.
Darmowy poradnik “Email marketing vs marketing automation” można pobrać ze strony – http://www.getresponse.pl/email-marketing/promo/marketing-automation-ebook
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing