Email marketing vs marketing automation – darmowy poradnik od GetResponse

Co w ogóle oznacza termin "marketing automation", czym różni się od email marketingu i jak wykorzystać ten kanał do komunikacji z klientami - na te i wiele innych pytań można znaleźć odpowiedź w darmowym poradniku GetResponse "Email marketing vs marketing automation".
O autorze
1 min czytania 2013-07-02

Eksperci z działu Edukacji GetResponse przygotowali darmowy poradnik wprowadzający marketerów i przedsiębiorców w tajniki automatyzacji marketingu. Na ponad 10 stronach zostały przedstawione najważniejsze informacje, dzięki którym każdy pozna na czym w ogóle polega marketing automation i czym różni się od tradycyjnych działań email marketingowych.

Z poradnika “Email marketing vs marketing automation” można dowiedzieć się również jakie funkcje zawierają systemy marketing automation, jak planować kampanię opartą o marketing automation oraz, który kanał wybrać do komunikacji z klientami.

W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele niejasności na temat marketing automation. Dlatego głównym celem tej obszernej publikacji jest usystematyzowanie wiedzy i informacji poświęconych tej formie komunikacji. Poradnik ma w klarowny sposób wyjaśnić i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z automatyzacją marketingu.

– Jakie systemy są bardziej skuteczne: tradycyjne platformy email marketingowe czy systemy marketing automation? A może firmy powinny korzystać z obydwu narzędzi jednocześnie? W przygotowanym poradniku staramy się na każdej stronie odpowiedzieć na te i wiele innych najczęściej zadawanych pytań – mówi jeden z autorów publikacji, Maciej Ossowski, Dyrektor działu Edukacji w GetResponse.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Darmowy poradnik “Email marketing vs marketing automation” można pobrać ze strony – http://www.getresponse.pl/email-marketing/promo/marketing-automation-ebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing