Email marketing w branży kosmetycznej wciąż niedoceniany – raport i poradnik

Jak osiągnąć wysoką konwersję i zaciekawić klienta drogerii? Dlaczego warto wysyłać podziękowania za zakupy? W jaki sposób poprosić klienta o opinię na temat zakupionych produktów oraz dlaczego i jak tworzyć komunikaty budujące zaangażowanie.
O autorze
1 min czytania 2015-05-13

Odpowiedzi znajdziecie w poradniku „Email marketing w branży kosmetycznej”.

Tylko 45 proc. firm posiadających na swojej stronie formularz zapisu dokonuje regularnych wysyłek, zaledwie 4 proc. stosuje zachętę do subskrypcji w postaci rabatu, upominku lub kwoty do wykorzystania przy pierwszym zamówieniu. Jedynie 40 proc. producentów wysyłających newslettery umieszcza w nich przyciski social media. Takie wyniki uzyskała firma GetResponse, która zbadała działania email marketingowe 110 firm z branży kosmetycznej. Na ich podstawie eksperci GetResponse opracowali darmowy poradnik odpowiadający na potrzeby branży.

Celem poradnika jest pomoc marketerom z branży kosmetycznej w skutecznym wykorzystaniu kanału email marketingowego. Dzięki praktycznym wskazówkom, będą mogli samodzielnie zweryfikować swoje dotychczasowe działania, następnie wdrożyć rozwiązania, które przyniosą wysoki zwrot z inwestycji oraz podniosą jakość komunikacji email marketingowej z subskrybentami.

Poradnik rozwieje również wątpliwości dotyczące prawnych aspektów email marketingu: zgody na prowadzenie komunikacji handlowej, zgody na przetwarzanie danych osobowych, zapytań ofertowych, rejestracji bazy adresów w GIODO, wysyłki wiadomości od partnerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest także źródłem wiedzy na temat tworzenia kampanii email marketingowych. Zawiera wskazówki dotyczące skutecznej wysyłki newslettera oraz dobrych praktyk związanych z contentem i designem szablonu maila.

Poradnik można pobrać bezpłatnie pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się