Odpowiedzi znajdziecie w poradniku „Email marketing w branży kosmetycznej”.
Tylko 45 proc. firm posiadających na swojej stronie formularz zapisu dokonuje regularnych wysyłek, zaledwie 4 proc. stosuje zachętę do subskrypcji w postaci rabatu, upominku lub kwoty do wykorzystania przy pierwszym zamówieniu. Jedynie 40 proc. producentów wysyłających newslettery umieszcza w nich przyciski social media. Takie wyniki uzyskała firma GetResponse, która zbadała działania email marketingowe 110 firm z branży kosmetycznej. Na ich podstawie eksperci GetResponse opracowali darmowy poradnik odpowiadający na potrzeby branży.
Zobacz również
Celem poradnika jest pomoc marketerom z branży kosmetycznej w skutecznym wykorzystaniu kanału email marketingowego. Dzięki praktycznym wskazówkom, będą mogli samodzielnie zweryfikować swoje dotychczasowe działania, następnie wdrożyć rozwiązania, które przyniosą wysoki zwrot z inwestycji oraz podniosą jakość komunikacji email marketingowej z subskrybentami.
Poradnik rozwieje również wątpliwości dotyczące prawnych aspektów email marketingu: zgody na prowadzenie komunikacji handlowej, zgody na przetwarzanie danych osobowych, zapytań ofertowych, rejestracji bazy adresów w GIODO, wysyłki wiadomości od partnerów.
Jest także źródłem wiedzy na temat tworzenia kampanii email marketingowych. Zawiera wskazówki dotyczące skutecznej wysyłki newslettera oraz dobrych praktyk związanych z contentem i designem szablonu maila.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poradnik można pobrać bezpłatnie pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing