Emergency od 1994 roku dostarcza opieki medycznej na obszarach dotkniętych wojną i zawsze walczyła w imię pokoju, solidarności i szacunku dla praw człowieka. Tym razem we współpracy z Ogilvy postanowiło opowiedzieć historię Jalala, chłopca, który w obcym kraju jest zdezorientowany i ciężko pracuje, by móc się utrzymać, ale jest na tyle empatyczny, że w potrzebie zawsze pomoże…
Hasło na końcu reklamy głosi: „Jalal nie tylko opuścił kraj. Opuścił także rodzinę, pracę, historię. Każda osoba ma znaczenie”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Kilka miesięcy wstecz dużo słyszało się o nietolerancji, chociażby w polskim transporcie miejskim. Szacunek dla każdego człowieka i niezgoda na dyskryminację – to cel kampanii, która ruszyła niedawno w Poznaniu. Jej twórcy nie zgadzają się na ocenianie innych przez pryzmat stereotypów i opinii.
PS2
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Amerykańska organizacja Ad Council, która od lat 40. przygotowuje różne kampanie społeczne, w 2015 roku opublikowała film Love Has No Labels. Całujące się, przytulające, tańczące szkielety… A co za ekranem?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje.