Emeryci, mamy i nie tylko: McDonald’s w kampanii EB pokazuje, że tworzy miejsca pracy dla każdego

Emeryci, mamy i nie tylko: McDonald’s w kampanii EB pokazuje, że tworzy miejsca pracy dla każdego
Opinie na temat pracy w sieci McDonald's często nie są pozytywne. Ludzie postrzegają „McJob” raczej jako karierę bez perspektyw. Agencja Kitchen Creative postanowiła pokazać, że nie jest to prawdą. W tym celu przygotowała kampanią employer brandingową.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

Kitchen Creative Agency przygotowała kampanię employer brandingową „Made at McDonald’s”, ponieważ jeden z franczyzobiorców prognozował, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy wystąpi potrzeba zatrudnienia rekordowej liczby 120 000 nowych pracowników.

W akcji postawiono na zróżnicowaną siłę roboczą, co oznacza, że oferty pracy były kierowane również do osób starszych, emerytów, a także matek powracających z urlopów macierzyńskich. Kampania „Made at McDonald’s” skupiała się na umiejętnościach miękkich, które mogliby wnieść przedstawiciele wymienionych wyżej grup.

fot. creativebrief.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyniki kampanii

Kitchen Creative Agency pochwaliła się wynikami z przeprowadzonej kampanii. Dzięki akcji:

  • nastąpił 20% wzrost liczby aplikacji w ciągu pierwszych 2 tygodni,
  • rotacja pracowników zmniejszyła się (liczba rezygnacji z pracy spadła o 17%),
  • kampania jest nadal prowadzona w restauracjach i internecie.

PS #NMInsights: Nadchodzi srebrna epoka

PS2 Rapowy klip „Balon” sieci Kaufland wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”

PS3 Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji? Lidl Polska prezentuje kampanię employer brandingową „Razem w Lidlu”

Słuchaj podcastu NowyMarketing