Super Bowl to już nie tylko sportowe wydarzenie, ale także święto dla marek prezentujących się podczas transmisji rozgrywek, które gromadzą przed ekrany miliony widzów. Z każdym rokiem coraz większą uwagę odbiorców przykuwa także muzyczna część wydarzenia, czyli tradycyjny Halftime Show.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Od początków Super Bowl występy w przerwie między rozgrywkami NFL mocno się zmieniły – pierwsze koncerty uniwersyteckich zespołów zostały na przestrzeni lat zastąpione wielkimi widowiskami z udziałem najpopularniejszych muzycznych gwiazd. Od lat Halftime Show stanowi prawdziwą artystyczną i rozrywkową ucztę, której patronuje marka Pepsi.
W tym roku 56. finał Super Bowl odbędzie się 13 lutego w Kalifornii. Na kilka tygodni przed wydarzeniem Pepsi zaprezentowała oficjalny zwiastun, zapowiadając gwiazdy, które pojawią się podczas tradycyjnego Halftime Show. Spot zatytułowany „The Call” zaskoczył entuzjastów Super Bowl, a także wielu fanów hip-hopu i R&B. Podczas tegorocznego Super Bowl na scenie pojawi się nie jedna, ale aż pięć muzycznych gwiazd.
W klipie pełnym efektów specjalnych widzimy Eminema, któremu w studio nagrań towarzyszy Slim Shady. W kolejnych ujęciach pojawiają się takie gwiazdy jak Snoop Godd, Dr. Dre, Kendrick Lamar i Mary J. Blige. Każdy z artystów otrzymuje tytułowe wezwanie, aby następnie wspólnie spotkać się pod stadionem SoFi w Kalifornii.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot wyreżyserowany przez F. Gary’ego Graya zawiera muzyczną kompilację kultowych utworów „Rap God”, „The Next Episode”, „Family Affair”, „HUMBLE.”, „Still D.R.E.” i „California Love”.
Klip spotkał się ze sporym entuzjazmem wśród internautów. W niespełna dobę od opublikowania „The Call” został wyświetlony ponad 2,3 mln razy.
fot. nfl.com