17 września 2018 roku w Los Angeles odbyła się 70. jubileuszowa ceremonia wręczenia Emmy Awards, często określana mianem „telewizyjnych Oscarów”. Nagrodzeni zostali m.in. „Gra o tron” z nagrodą dla najlepszego serialu dramatycznego czy Claire Foy ze statuetką dla najlepszej aktorki w serialu dramatycznym (The Crown). Z kolei nagroda dla najlepszego miniserialu poszła w ręce twórców „American Horror Story: Zabójstwo Versace”.
Zobacz również
W kategorii najlepsza reklama statuetkę zdobył poruszający, dwuminutowy film „The Talk”, w którym czarnoskórzy rodzice rozmawiają ze swoimi dziećmi o rasizmie. Kreacja została przygotowana przez amerykańską agencję BBDO New York dla firmy P&G. Spot zdobył także nagrodę Grand Prix w kategorii Corporate Social Responsibility (CSR) podczas tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions.
Pozostałe spoty nominowane w kategorii „Outstanding Commercial 2018”
Amazon: Alexa Loses Her Voice (Amazon D1/Lucky Generals)
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Apple: Earth – Spot On iPhone (TBWA/Media Arts Lab)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Monica Lewinsky/Anti-Bullying: In Real Life (BBDO New York)
Tide: It’s A Tide Ad (Saatchi & Saatchi NY)